Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Magistrát by chtěl registr billboardů v Praze

Magistrátu hlavního města Prahy by se hodil registr outdoorových ploch, mohl by tak jednoduše zjišťovat, která reklama je v Praze legální a která je v dané lokalitě umístěná načerno bez patřičného stavebního povolení. Městské části by tak získaly velmi užitečnou pomůcku. Přesná lokalizace všech venkovních nosičů postavených v Praze totiž stále chybí. Současné vedení magistrátu by se rádo zasadilo o vznik takové databáze a chce ho zahrnout do svého chystaného programového prohlášení.

V registru by se shromažďovaly informace o stavbách určených pro reklamu, tedy o billboardech, včetně jejich vlastníka. Vzniknout by měl v příštích letech pod Institutem plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR). Stěžejní podklady v registru by pocházely předně od místního stavebního úřadu. Zanášela by se data o těch outdoorových nosičích, které nově dostávají stavební povolení pro umístění na území Prahy. Přesná podoba zvažovaného registru outdoorových nosičů je podle IPR zatím ještě předmětem jednání.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)