Magistrátu hlavního města Prahy by se hodil registr outdoorových ploch, mohl by tak jednoduše zjišťovat, která reklama je v Praze legální a která je v dané lokalitě umístěná načerno bez patřičného stavebního povolení. Městské části by tak získaly velmi užitečnou pomůcku. Přesná lokalizace všech venkovních nosičů postavených v Praze totiž stále chybí. Současné vedení magistrátu by se rádo zasadilo o vznik takové databáze a chce ho zahrnout do svého chystaného programového prohlášení.
V registru by se shromažďovaly informace o stavbách určených pro reklamu, tedy o billboardech, včetně jejich vlastníka. Vzniknout by měl v příštích letech pod Institutem plánování a rozvoje hlavního města Prahy (IPR). Stěžejní podklady v registru by pocházely předně od místního stavebního úřadu. Zanášela by se data o těch outdoorových nosičích, které nově dostávají stavební povolení pro umístění na území Prahy. Přesná podoba zvažovaného registru outdoorových nosičů je podle IPR zatím ještě předmětem jednání.