Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kvalita za třetinu?

V pozadí příjemně plápolá krb, oko potěší bujné popředí žen a Béda Trávníček nakupuje v Mountfieldu za třetinu. Traktůrek, sekačky, plotové nůžky. Takové slevě odolá málokdo, co dodat, jak praví voice over na závěr. Ovšem ono k tomu co dodat je, protože podobné nabídky vzbuzují i otázky – například jaká je skutečná hodnota zboží, které se dá prodávat za třetinu? Opravdu jde technologický vývoj traktůrků tak dopředu, že je nutné v lednu vyprodat ty staré, aby bylo místo na nové, které se v únoru budou prodávat za trojnásobek? Nebo: jaký pocit má člověk, který si v Mountfieldu koupil traktůrek v září, a teď ho prodávají za třetinu? Tradice povánočních slev i pokračující recese na trhu podobným slevovým praktikám sice nahrávají, ale zatímco třeba u sezonní módy lze výprodeje pochopit, u Mountfieldu příjemné třetinové ceny zboží vzbuzují i nepříjemné pochybnosti o skutečné hodnotě zboží a značky, která ho nabízí.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)