Jen pětina lidí nenakoupí v zimních slevách

Nakupování v zimních výprodejích je mezi českou on-line populací velmi populární. V polovině prosince, kdy proběhlo dotazování, stačilo už něco nakoupit téměř 40 procent respondentů. Stejné procento lidí uvedlo, že nákup ve slevách plánuje, a jen pětina respondentů odpověděla, že žádný nákup nechystá.

V zimních slevách nakupují více ženy než muži a lidé do 35 let než starší. Ženy si častěji než muži pořizují oblečení, obuv a kosmetiku s drogerií. Muži více kupují elektroniku nebo výrobky spojené s telefonováním a internetem. Nábytek si častěji pořizují lidé ve věku 25-44 let než ostatní a domácí spotřebiče lidé starší 25 let.

Třetina respondentů míří za slevami jen do kamenné prodejny, pětina nakupuje pouze na internetu a zbytek kombinuje obě místa. Pro oblečení, obuv a drogerii míříme častěji do kamenných obchodů. Elektroniku a mobilní telefony kupujeme více na internetu. Domácí spotřebiče a parfémy kupujeme na obou místech přibližně stejně.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Které zboží nejčastěji v zimních slevách nakupujete a kde? n = 383 v %, respondenti, kteří už nakoupili nebo plánují nákup v zimních výprodejích/slevách

zdroj: OMD, Snapshots 2015

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová