Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jen pětina lidí nenakoupí v zimních slevách

Nakupování v zimních výprodejích je mezi českou on-line populací velmi populární. V polovině prosince, kdy proběhlo dotazování, stačilo už něco nakoupit téměř 40 procent respondentů. Stejné procento lidí uvedlo, že nákup ve slevách plánuje, a jen pětina respondentů odpověděla, že žádný nákup nechystá.

V zimních slevách nakupují více ženy než muži a lidé do 35 let než starší. Ženy si častěji než muži pořizují oblečení, obuv a kosmetiku s drogerií. Muži více kupují elektroniku nebo výrobky spojené s telefonováním a internetem. Nábytek si častěji pořizují lidé ve věku 25-44 let než ostatní a domácí spotřebiče lidé starší 25 let.

Třetina respondentů míří za slevami jen do kamenné prodejny, pětina nakupuje pouze na internetu a zbytek kombinuje obě místa. Pro oblečení, obuv a drogerii míříme častěji do kamenných obchodů. Elektroniku a mobilní telefony kupujeme více na internetu. Domácí spotřebiče a parfémy kupujeme na obou místech přibližně stejně.

Reklama
ČEZ

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Které zboží nejčastěji v zimních slevách nakupujete a kde? n = 383 v %, respondenti, kteří už nakoupili nebo plánují nákup v zimních výprodejích/slevách

zdroj: OMD, Snapshots 2015

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)