Agenturní tým Havas Digital Prague se rozrostla na třicet lidí. Na pozici director nastupuje Tomáš Klečka, který se v oblasti on-line komunikace pohybuje déle než patnáct let. Ředitelem pro mezinárodní klienty se stal další internetový matador Jakub Kašpar, disponující zkušenostmi jak na straně agentury (např. Leo Burnett), tak klienta (Tesco, Sky Airline nebo Vodafone). Jeho posláním bude definovat nová řešení zaměřená na posílení on-line distribuce. Šéfem produkce Havas Digital Prague bude Lukáš Kovařík, který se specializuje na systémové a komplexní platformy. Lukáš získal zkušenosti při vedení integrovaných digitálních projektů pro klienty, jako je Peugeot, Kinder, Reckitt & Benckiser, Sanofi, ČSOB nebo Komerční banka. Další posilou on-line divize Havasu je nový senior project manager Miro Kálig, který se zaměřuje na aspekty performance marketingu v digitálních kanálech. Na pozici social media manažerky se zaměřením na community management nastoupí Martina Sulková a Štěpán Soukeník se bude v agentuře věnovat internet a social media public relations. Havas Digital Prague pracuje například pro Citroen, Komerční banku, Sanofi nebo Zentivu.