Charlie Hebdo nakupují i v ČR

Malá část zvýšeného několikamilionového nákladu časopisu Charlie Hebdo (který se stal objetí teroristického útoku ve Francii) dorazila i do Čech díky dodavateli zahraničního tisku CZ Press. Ke koupi je nabídly například prodejny InMedio nebo Relay za cenu 140 Kč. Poptávka po titulu na objednávku je velká. Na tragické události výrazně reagovala i Empresa Media nebo JCDecaux. Časopis Týden na titulní straně přetiskl karikaturu z francouzského týdeníku Charlie Hebdo. „O zamýšlené podobě titulní strany jsem věděl a tento krok redakce jsem plně podpořil. Empresa Media a také Médea Group dlouhodobě velmi úzce spolupracují s francouzskou mediální skupinou rodiny Bolloré, o to silněji tragédii v pařížské redakci Charlie Hebdo vnímáme,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva vydavatelství Empresa Media. Na celkem 270 reklamních plochách (které byly již dříve vyčleněny pro vlastní komunikaci) společnosti JCDecaux po celé Praze se zase objevil nápis „Je suis Charlie“. „Tragické události v Paříži, kde sídlí centrála celosvětové sítě JCDecaux a kde máme kolegy, nás hluboce zasáhly,“ zdůvodnil ředitel firmy Pavel Slabý.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen