Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi velké nákupy neradi, zjistila Billa

České rodiny nerady chodí na velké nákupy. Dvě třetiny nakupujících raději chodí do supermarketů pro chybějící zásoby několikrát týdně. Vyplývá to z průzkumu nákupního chování Čechů, který si nechala zpracovat společnost Billa Česká republika. Češi v dotazování uváděli, že nejdůležitější je pro ně cena zboží. Avizují-li obchody slevu, nalákají k nákupu 89 % z nich. Svou roli ale hraje také vzdálenost obchodu. Čechům však není lhostejné ani složení výrobků, které nakupují, a stejně ani země původu potravin. Jednoznačně preferují české potraviny (99 % dotázaných), naopak se vyhýbají polským (88 %). Podle průzkumu jsou také mezi českými spotřebiteli populární výrobky privátních značek supermarketů. Alespoň občas je nakupují tři čtvrtiny dotázaných, přičemž desetina jim dává přednost dokonce vždy. Průzkum připravila agentura Datank a zúčastnil se ho vzorek tisíce mužů a žen z celé ČR z různých sociodemografických skupin.

null

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)