Branou do jiného času

Little Black Book

Značka Pepsi Max připravila coby svou virální kampaň koncem loňského roku další lekačku pro nic netušící chodce. V jednom z londýnských tunelů pro pěší instalovala stereoprojekci, díky níž se chodcům ve večerních hodinách zjevila před očima „brána do jiné časové dimenze“. V tunelu se tak náhle objevili například dinosauři nebo naopak futuristické bytosti. Spot zachycující reakce chodců pak umístila na internet. Pepsi podobnou chytačku nelíčila poprvé, patří to mezi její dlouhodobé reklamní a marketingové aktivity. V roce 2013 realizovala podobný projekt na londýnské autobusové zastávce.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová