Branou do jiného času

Little Black Book

Značka Pepsi Max připravila coby svou virální kampaň koncem loňského roku další lekačku pro nic netušící chodce. V jednom z londýnských tunelů pro pěší instalovala stereoprojekci, díky níž se chodcům ve večerních hodinách zjevila před očima „brána do jiné časové dimenze“. V tunelu se tak náhle objevili například dinosauři nebo naopak futuristické bytosti. Spot zachycující reakce chodců pak umístila na internet. Pepsi podobnou chytačku nelíčila poprvé, patří to mezi její dlouhodobé reklamní a marketingové aktivity. V roce 2013 realizovala podobný projekt na londýnské autobusové zastávce.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia