Přihlášené agentury mají už jen necelý týden na odevzdání vyplněných dotazníků, aby mohly postoupit do dalšího kola soutěže.
Do soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media, se přihlásilo celkem 89 agentur, z kterých do startu prvního kola prošlo přes 70 z nich. Ty mají už jen týden na vyplnění dotazníku pro hodnocení – uzávěrka pro jeho zaslání je 15. ledna o půlnoci.
Hned následující den začne samotné hodnocení agentur, na němž se podílejí odborní partneři soutěže agentury Nielsen a Behavio a také Astmoskop.cz a advokátní kancelář Havel & Partners. Odborným garantem speciální kategorie, která je zaměřená na udržitelnost a společenskou odpovědnost, se stala Asociace společenské odpovědnosti.
V neděli 8. ledna zároveň skončila možnost nominací do kategorie Talent roku. Přihlášení budou mít čas na vyplnění a odeslání dotazníků do 20. ledna.
Shortlisty hlavních kategorií MAM oznámí na přelomu února a března. V březnu pak proběhne zasedání jednotlivých porot, které rozhodnou o definitivním pořadí agentur. Vyhlášení výsledků je plánováno na přelom března a dubna, kdy soutěž slavnostně ocení subjekty a osoby v daném ročníku vyčnívající kvalitou odvedené práce, přístupem k oboru a jeho pozitivním formováním nebo tím, jak se starají o své zaměstnance a co dělají pro rozvoj talentů.