Povedlo se vám někdy převést insight do aktivační kampaně tak dobře, že byste v ní nemuseli použít ani jediné slovo a všem bylo jasné, o co jde?
Agentura Leo Burnett UK a produkce Moxie Pictures vytvořila pro britský McDonald’s spot, v němž oslavuje univerzální moment radosti, když se jde do „mekáče“. Celá kampaň, která začala 13. ledna, se pak soustředí především na sociální sítě a tvoří ji řada kreativ a aktivací, které uživatele motivují „zvednout oblouky“ (obočí) a vyrazit na „hambáč“.
Spot „Raise Your Arches“, který režíroval Edgar Wright (např. Poslední noc v Soho, Baby Driver, Jednotka příliš rychlého nasazení, Soumrak mrtvých) a kterým diváka provází dobová hitovka od Yello „Oh Yeah“, začíná v typické kanceláři u dvou zaměstnankyň. Jedna na druhou, při další kupě papírů, co jim přistála na stole, pozvedne obočí. Sdělení je jasné, zvednou se od stolu a rozhodným krokem míří pryč. Přitom jasným mimickým gestem lákají k obědu další kolegy, až zůstane kancelář úplně prázdná.
McDonald’s kampaň vydatně podpoří na sociálních sítích a bude se snažit zapojit co nejvíce zaměstnanců, fanoušků i influencerů do „zvedání obočí“. Počítá se i s filtry na Snapchatu a Instagramu. V místě prodeje proběhne modifikace klasického loga s animacemi na obrazovkách.