Leo Burnett exceluje s jednoduchou myšlenkou #RaiseYourArches

Povedlo se vám někdy převést insight do aktivační kampaně tak dobře, že byste v ní nemuseli použít ani jediné slovo a všem bylo jasné, o co jde?

Agentura Leo Burnett UK a produkce Moxie Pictures vytvořila pro britský McDonald’s spot, v němž oslavuje univerzální moment radosti, když se jde do „mekáče“. Celá kampaň, která začala 13. ledna, se pak soustředí především na sociální sítě a tvoří ji řada kreativ a aktivací, které uživatele motivují „zvednout oblouky“ (obočí) a vyrazit na „hambáč“.

https://www.youtube.com/watch?v=arlXqMg4FO4&t=5s&ab_channel=McDonald%27sUK

Spot „Raise Your Arches“, který režíroval Edgar Wright (např. Poslední noc v Soho, Baby Driver, Jednotka příliš rychlého nasazení, Soumrak mrtvých) a kterým diváka provází dobová hitovka od Yello „Oh Yeah“, začíná v typické kanceláři u dvou zaměstnankyň. Jedna na druhou, při další kupě papírů, co jim přistála na stole, pozvedne obočí. Sdělení je jasné, zvednou se od stolu a rozhodným krokem míří pryč. Přitom jasným mimickým gestem lákají k obědu další kolegy, až zůstane kancelář úplně prázdná.

McDonald’s kampaň vydatně podpoří na sociálních sítích a bude se snažit zapojit co nejvíce zaměstnanců, fanoušků i influencerů do „zvedání obočí“. Počítá se i s filtry na Snapchatu a Instagramu. V místě prodeje proběhne modifikace klasického loga s animacemi na obrazovkách.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk