Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Budoucnost employer brandingu

Na otázky spojené s rostoucí důležitostí employer brandingu odpoví říjnový PR Mixer, který pořádá Asociace public relations.

Význam Employer Brandingu neustále roste. Jak vaši společnost vnímají vaši zaměstnanci zájemci o spolupráci, specialisté ve vašem oboru a veřejnost, která vás obklopuje? Jak se Employer branding změnil díky opatřením v době pandemie coronaviru? Vráti se do zajetých kolejí, nebo bude třeba hledat stále nové přístupy? Na tyto i další otázky odpoví přední odborníci na PR během setkání PR Mixer, který pořádá Asociace Public Relations (APRA).

Akce, na níž se můžete registrovat zde, se uskuteční 6. října v prostorách výzkumné agentury IPSOS ve Slovanském domě v Praze od 17:00. Partnery jsou IPSOS, Coca-Cola HBC a IKEA. Mediálním partnerem je oborový časopis Marketing & Media.

Reklama
MMcite

Jeden z posledních PR Mixerů se věnoval nákupu PR služeb a zkušeností agentur i zadavatelů s tendry. Výzkumná společnost IPSOS na něm mimo jiné představila výsledky ankety, kolik firmy investují do PR a podle čeho si vybírají partnery pro zajištění PR služeb. Kateřina Ratajová ze Státního zemědělského intervenčního fondu poodhalila měnící se přístup státní správy a Pavel Jína, PR manažer a mluvčí Škoda Auto, přiblížil zákulisí výběrových řízení komerčního segmentu.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)