Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.

Celý film vznikl k podpoře uvedení nejnovější položky menu populárního fast foodu – limitované edice pizzy se základem ze smaženého kuřete. Koncept kampaně pochází od madridské agentury PS21 a režírovala ji NYSU.

„Masakr“ vypráví příběh o skupině přátel, kteří se vydali do lesa na trochu odpočinku a relaxace – nebo si to alespoň myslí. Jakmile ovšem dorazí do svého srubu a pokusí se objednat si pizzu, začnou se poté po doručení věcí ubírat temnějším směrem. 

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=3A5ypBW0v9E

Pro KFC jde o nekonvenční přístup, ale značka jeho prostřednictvím využívá rostoucí popularitu pořadů jako jsou Stranger Things. Spot také dává poctu americkému filmaři Samu Raimimu, který je známý například snímkem The Evil Dead.

KFC’s horror movie / NYSU
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)