Reklama
Megaboard

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.

Italsko-senegalský komik Khaby Lame se ke globální slávě se propracoval díky svým na první pohled naivním videím, kde si na paškál bere neuvěřitelně hloupé výkony některých lidí na internetu a svým nezaměnitelným způsobem ukazuje, jak “správně na to” zakončený jeho typickým gestem. 

Nyní získal další zajímavou spolupráci, pro největší kryptoměnovou burzu světa Binance bude působit jako ambasador, který má široké veřejnosti “vysvětlit” svět kryptoměn. V prvním spotu, který umístil na Tiktok i Instagram se tak mění na Binance superhrdinu a snaží se pomoci lidem, kteří jsou ztraceni v pojmu Web3. Lame svůj typický způsob tvorby přizpůsobí, aby sledujícím komplexní svět kryptoměn zjednodušil. Jak to bude dlouhodobě dělat, když je ve “videích němý” se teprve ukáže. Už se také stihl mihnout ve videu se zakladatelem Facebooku Markem Zuckerbergem, kde společně propagovali metaverse. 

„Khaby se stal kulturní ikonou a jedním z nejzábavnějších tvůrců na světě. Milujeme jeho šarm a smysl pro humor a myslíme si, že to přinese relevanci, jak budeme přizpůsobovat Web3,“ řekl James Rothwell, globální viceprezident marketingu Binance. Vedle Khabyho podepsal spolupráci s Binance také nejslavnější fotbalista planety Cristiano Ronaldo, který „chce změnit svět NFT”. Jak on tak i Lame budou mít na platformě své vlastní série sběratelských NFT. 

„Už nějakou dobu jsem byl zvědavý na Web3 a skočil jsem po příležitosti spolupracovat s lídrem, jako je Binance, protože to dokonale odpovídá tomu, co obvykle dělám: dělat složité věci snadnými a zábavnými pro každého,“ popsal spolupráci Khaby.

Za loňský rok si sedmička top tvůrců na Tiktoku přišla na sumu 55,5 milionů dolarů, což je podle deníku Wall Street Journal oproti roku 2020 nárůst o 200 procent. Na celém světě se už podle portálu Statista za tvůrce obsahu považuje 50 milionů lidí a objem celé tvůrčí ekonomiky dosahuje asi 14 miliard dolarů. Nejúspěšnější byla právě Charlie D’Amelio, která za sponzorské příspěvky a spolupráce dokázala vydělat 17,5 milionu dolarů.

Medián platů šéfů firem z indexu S&P 500 přitom v roce 2020 dosahoval “jen” 13,4 milionů dolarů. Například šéf gigantu Exxon Mobil Darren Woods či šéf Startbucks Kevin Johnson měli nižší roční výplatu. Charlie však v pozici hvězdy této sociální sítě (má 143 milionů sledujících) letos o zatím o něco málo přes milion předběhl právě Khaby Lame.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále