Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cannes Lions ocenil nejkreativnější efektivitu, strategii a transformaci

Na festivalu kreativity zaujaly projekty proměňující zemědělství, výrobu kůže nebo rehabilitaci vězňů.

V prosluněném Cannes už skončil třetí den festivalu kreativity, který ve středu 22. června večer rozdal další sérii ocenění pro kampaně, jež uspěly v globální konkurenci. Níže přinášíme výběr z kampaní, které získaly ceny nejvyšší – Grand Prix.

Kategorie: Kreativní efektivita
Contract for Change pro Michelob Ultra od FCB Chicago/New York, USA

Reklama
ČEZ

Mezi 21 oceněnými zaujal porotu kategorie nejvíce projekt, který pro značku Michelob Ultra ze skupiny AbInbev připravila agentura FCB. Snaží se v USA více rozšířit udržitelné zemědělství, které se aktuálně praktikuje jen na jednom procentu obhospodařovávané půdy v zemi. Přechod na organické zemědělství totiž trvá tři roky a zemědělcům kvůli němu klesají výnosy. Pivovar se zavázal nejen pro to, že bude prvním „organickým zákazníkem“ farmářů, ale také že od nich bude za vyšší cenu vykupovat i suroviny produkované během transformačních let.

https://www.youtube.com/watch?v=FLY1V0mdRlw

Kategorie: Kreativní strategie
The Breakaway pro Decathlon od BBDO Belgium, Belgie

Grand Prix si v konkurenci celkově 19 oceněných kampaní za kreativní strategii vysloužil projekt zaštítěný Decathlonem, jenž pomáhal v rehabilitaci vězňům. Ti založili e-sportovní cyklistický tým, trénovali a přes platformu Zwift závodili s třemi miliony cyklistů po světě. Závodili i proti týmu s ministrem spravedlnosti, který program rozšířil na všechny věznice v Belgii. Kampaň už mimo jiné uspěla v soutěži Epica, kde rovněž získala dvě Grand Prix.

Kategorie: Kreativní transformace byznysu
Piñatex pro Dole Sunshine Company a Ananas Anam od L&C, New York, USA

Porota nejvyšší cenu mezi celkem devíti projekty v náročné kategorii přiřkla projektu, jenž se snaží proměnit zpracování kůže, tedy obor, jenž vedle ropného průmyslu jedním z oboru nejvíce znečišťujících životní prostředí. Jeden z největších zpracovatelů ananasu proto ve spolupráci se společností Ananas Anam využil listy této rostliny, které jsou jinak odpadem, k výrobě alternativní kůže – Piñatexu. Výrobky z něj už se dají najít i na českých e-shopech.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)