Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dvanáctý Copycamp bude opět osobně

Na tradiční konferenci určené obsahovým specialistům vystoupí devět řečníků na osmi přednáškách. Řešit se bude o seniorita v různých smyslech slova.

Po téměř třech letech se budou moci účastníci konference Copycamp opět setkat osobně, akce se uskuteční 2. června v pražském kině Světozor. Naposledy měly stovky copy copywriterů a obsahových specialistů stejnou šanci 951 dní před tím. Na pódiu se během osmi přednášek vystřídá devět řečníků.

„Spojovacím prvkem všech příspěvků by měla být seniorita, a to v různých smyslech slova,“ přibližuje Monika Kubešová, marketingová manažerka agentury H1.cz, která akci pořádá. „Pozvali jsme seniorní copywritery, vytipovali pokročilejší témata a účastníkům chceme nabídnout ne úplně běžné use casy.“

Reklama
ČEZ

Konferenci odstartuje Karolína Smolíková z H1.cz, která nabídne zajímavé tipy, jak znovu využít starší obsah, Eliška Gunišová z Obsahovky poradí, jak vidět smysl v dlouhodobých spolupracích. Pavel Hrdina, copywriter z ČSOB, nabídne konkrétní tipy, jak se popasovat s psaním nepříjemných a negativných zpráv. Lucie Zitterbartová zase účastníky navede k tomu, jak (ještě lépe) poznat a pochopit zákazníky. A Miloš Kočí se podělí o to, jak vařil koncept kampaně pro Pilsner Urquell.

Svět sociálních sítí pak přiblíží influencerky známé jako Holka z Moravy a Týna z Vína, které popíšou své zkušenosti s budováním osobního brandu (nejen) na Instagramu. A Radka Legerská, obsahový stratég, nastíní, jaká textová úskalí čekají na ty, kteří se pustí do ambasadoringu na Linkedinu.

Na závěr konference pak vystoupí Marie Havlíčková, exCEO portálu Slevomat.cz, která v diskuzi nastíní, jaké to je převzít ve 26 letech pod křídla tak velkou a dál rychle rostoucí firmu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu