Po třech letech se návštěvníci konference sejdou naživo v prostoru DOX+. Jejím tématem je „hlavně ať to dává smysl“.
Zatímco loni se populární konference o komunikaci konala online a zaměřila se na emoce nejen v marketingu, letos se návštěvníci Communication Summitu setkají 4. května opět osobně a v prostoru DOX+ budou řešit vše ve stylu „hlavně, ať to dává smysl“.
O fyzickou akci byl po letech online přenosů zájem, takže vstupenky jsou již vyprodané. „Z kapacitních důvodů jsme museli registraci dnes uzavřít, aby si všech 350 účastníků akci v pohodě užilo. Po třech letech konečně osobně,“ uvedl partner pořadatelské společnosti Blue Events Jan Patera na LinkedIn ve středu 27. dubna.
Program konference je rozdělen do tří bloků: Smysluplné značky, Mezi smyslem a nesmyslem a Ingredience smysluplné komunikace.
V první části dne vystoupí například Michal Vlasák z Havas PR a promluví o „značkách, co nejsou na jedno použití“. Jak nakopnout zodpovědnou značku prozradí Juraj Pobjecký z Isadore Apparel a zmíněný hlavní řečník konference, světově uznávaný stratég a autor všeobecně známého pravidla 60/40 Petr Field, následně poradí účastníkům v tom, kdy se vyplatí vsadit na „brand purpose“. Dopolední program uzavře panelová diskuze o efektivním sloučení dobra a byznysu.
Po obědě dostane slovo Hana Kovářová z Komerční banky a bude se věnovat udržitelnosti, následně o reakčním marketingu z pohledu práva pohovoří Petra Dolejšová a Martin Mravec představí společenské rozměry projektů.
Závěrečný blok přednášek načne Štefan Sarvaš z Marsu, která se bude věnovat tomu, jak docílit dlouhodobého úspěchu značek. Kateřina Borovanská z agentury Freya vysvětlí, proč firemní obsah potřebuje datového novináře, a na závěr Marek Vomočil objasní, jak důležité jsou pro důvěru ve značku nekomerční projekty.