Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR Mixer poradí, jak nakupovat PR služby.

Správně vypsaný tendr na PR služby je předpokladem pro efektivní spolupráci mezi agenturou a zadavatelem. O tom, jak PR služby správně nakoupit a co je pro zadavatele prioritní, se bude diskutovat na prvním online PR Mixeru už 30. března. 

Na akci, kterou pořádá Asociace public relations (APRA), se bude řešit i to, jak vypsat kvalitní tendr. Současně se přední odborníci na PR podělí o své zkušenosti s outsourcingem PR. Na mixéru bude přednášet například Kateřina Ratajová, ředitelka marketingu národních značek kvality, Státní zemědělský intervenční fond, Jakub Malý, ředitel Ipsos, Pavel Jína, tiskový mluvčí & PR manažer Škoda Auto nebo Jan Sedláček, partner Ewing.

  • Kdy?                                      30. března 2022 
  • Kde?                                      Slovanský dům, Na Příkopě 22, Praha 1
  • Vstupné pro členy APRA:    ZDARMA
  • Vstupné pro ostatní:            599,- Kč (bez DPH)
  • 17:00 – 18:30                        vystoupení řečníků a panelová diskuse
  • 19:00 – 20:00                        networking

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu