Soutěž FLEMA Media Awards, která se zaměřuje na zajímavá a inovativní mediální řešení kampaní a neobvyklé využití tradičních komunikačních kanálů, startuje sedmnáctý ročník. Včasné přihlášky organizátoři cenově zvýhodní.
Do soutěže se mohou hlásit agentury, média i zadavatelé. Hlavní cenu v loňském 16. ročníku získala Ikea. S kampaní Za bezpečný domov bodovala rovnou v několika kategoriích. Inovativním autorem se stala agentura Triad Advertising a Inovativním zadavatelem Plzeňský Prazdroj.
- do 31. března je cena za 1 přihlášku 7 900 korun (+ DPH) SLEVA 53 procent
- do 30. dubna 8 900 korun (+DPH) SLEVA 47 procent
- do 31. května 9 900 korun (+DPH) SLEVA 41 procent
- Cena v řádném termínu do 17. července činí 16 900 korun (+ DPH).