FLEMA se otevírá přihláškám pro 17. ročník

Soutěž FLEMA Media Awards, která se zaměřuje na zajímavá a inovativní mediální řešení kampaní a neobvyklé využití tradičních komunikačních kanálů, startuje sedmnáctý ročník. Včasné přihlášky organizátoři cenově zvýhodní.  

Do soutěže se mohou hlásit agentury, média i zadavatelé. Hlavní cenu v loňském 16. ročníku získala Ikea. S kampaní Za bezpečný domov bodovala rovnou v několika kategoriích. Inovativním autorem se stala agentura Triad Advertising a Inovativním zadavatelem Plzeňský Prazdroj.

  • do 31. března je cena za 1 přihlášku 7 900 korun (+ DPH) SLEVA 53 procent
  • do 30. dubna 8 900 korun (+DPH) SLEVA 47 procent
  • do 31. května 9 900 korun (+DPH) SLEVA 41 procent
  • Cena v řádném termínu do 17. července činí 16 900 korun (+ DPH).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia