Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

FLEMA se otevírá přihláškám pro 17. ročník

Soutěž FLEMA Media Awards, která se zaměřuje na zajímavá a inovativní mediální řešení kampaní a neobvyklé využití tradičních komunikačních kanálů, startuje sedmnáctý ročník. Včasné přihlášky organizátoři cenově zvýhodní.  

Do soutěže se mohou hlásit agentury, média i zadavatelé. Hlavní cenu v loňském 16. ročníku získala Ikea. S kampaní Za bezpečný domov bodovala rovnou v několika kategoriích. Inovativním autorem se stala agentura Triad Advertising a Inovativním zadavatelem Plzeňský Prazdroj.

  • do 31. března je cena za 1 přihlášku 7 900 korun (+ DPH) SLEVA 53 procent
  • do 30. dubna 8 900 korun (+DPH) SLEVA 47 procent
  • do 31. května 9 900 korun (+DPH) SLEVA 41 procent
  • Cena v řádném termínu do 17. července činí 16 900 korun (+ DPH).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)