Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V lednu zavřelo v nákupních centrech šestnáct prodejen s módou

V lednu podle statistik retailové databáze Shopingy zavřelo v českých nákupních centrech 61 prodejen, 38 jich otevřelo. Nejvíce uzavřených odchodů bylo opět v kategorii módy.

Srovnávat čísla s loňským rokem nemá podle CEO Shopingy Jan Hübnera význam, vzhledem k loňskému lockdownu.

Větší množství zavřených prodejen, konkrétně 16, připadlo na kategorii módy. Ve statistikách figurují například i Fusakle, které v Česku i na Slovensku expandují v rámci pop-up konceptů a jejích hlavní sezóna vrcholila před vánočními svátky.

Reklama
ČEZ

Z příchozích do přehledu promlouvá i diskont Tedy, který otevřel svou prodejnu v Praze ve Vivo Hostivař a v Stop Shop Tábor.

Podle Jana Hübnera je nejdůležitějším rysem uplynulého roku, že nedošlo k otřesu nájemnické struktury obchodních center. „Nákupní centra ve většině případů přistoupila na úpravy nájemného ve prospěch nájemců, a to hlavně v případě klíčových hráčů jako je například řetězec H&M,“ říká Hübner s tím, že často docházelo k okamžitému převzetí uzavřených prodejen majetkově spřízněnými značkami.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)