Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AKA pomáhá Ukrajině spolu s Česko.Digital

Asociace komunikačních agentur připravuje kampaně, které podpoří projekt stojimezaukrajinou.cz. Spolu s ASMEA domlouvá prostor v médiích.

Přes víkend Asociace komunikačních agentur (AKA) pokračovala v práci na projektech na podporu Ukrajiny, která od čtvrtka odolává invazi ruské armády. Mezi původně plánovanými projekty byl i rozcestník s možnostmi finanční a další podpory země napadané režimem Vladimira Putina. „Nyní je nutné netříštit síly a pozornost, takže jsme se domluvili na spolupráci s Česko.Digital, které už společně s platformou Stojíme za Ukrajinou během víkendu spustilo projekt stojimezaukrajinou.cz,“ uvedl pro MAM Jan Binar, prezident AKA a CEO agentury McCann. Platforma Stojíme za Ukrajinou mimochodem rovněž svolala demonstrace na podporu napadené země – na Václavské náměstí v Praze na ni dorazily desítky tisíc lidí (foto z akce na úvodním obrázku).

Agentury, které se v rámci asociace do spolupráce zapojily, teď na podporu projektu připravují kampaň Pomáháme Ukrajině. AKA teď pro ni ve spolupráci s Asociací mediálních agentur (ASMEA) shání prostor v médiích. Podle Binara se jedná s televizemi a s klienty agentur, kteří by mohli prostor poskytnout. Někteří velcí inzerenti už pomoc přislíbili, další bude AKA oslovovat a jednat s nimi zítra.

Reklama

„V první řadě půjde o online kampaň, pro niž se vizuály právě připravují. V další fázi přibude televizní kampaň se spotem, které se vyrábí. Nasazeny budou v příštím týdnu,“ upřesnil plány Tomáš Jindříšek, člen prezidia AKA a řídící partner agentury Dark Side, která společně s agenturami WMC / Grey a Wunderman Thompson zaštiťují kreativní část spolupráce.

Další iniciativou, na které členové asociace pracují je kampaň bojující proti dezinformacím. I ta bude rozdělena na dvě části. „První část je informační, která má lidem pomoci rozeznat dezinformace. Zapojí se do ní též influenceři spolupracující s projektem Férový influencer. V další části půjde o osvětovou kampaň pro širokou veřejnost,“ uvedla pro MAM Petra Jankovičová, členka prezidia AKA a zakladatelka pražské Triad Advertising.

AKA už také v sobotu zveřejnila návod pro značky, jak mohou Ukrajinu podpořit a komunikovat během válečného konfliktu. Všechny iniciativy vycházejí z online konference, které se ve čtvrtek 24. února živě účastnili i zástupci ukrajinských agentur.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)