Obchodní dům se na Den díkuvzdání vrací s průvodem, který sledují miliony lidí. Vedle animované postavičky z kampaně od BBDO New York se v něm ukážou i další značky.
Letos proběhne už 95. tradiční průvod alegorických vozů, roztodivných nafukovacích balonů a hudebních vystoupení, který v ulicích New Yorku pořádá řetězec obchodních domů Macy’s na Den díkuvzdání. Zatímco loni ho mohli diváci sledovat jen online nebo v TV, letos se mohou při dodržení opatření opět přijít podívat osobně. Jednou z nových hvězd průvodu bude i sobí postavička z vánoční kampaně Macy’s, jako první pohyblivý balón bude kývat hlavou a hýbat nohama.
V animovaném vánočním spotu se modrá sobí slečna Tiptoe učí sebedůvěře, aby si mohla splnit sen letět zapřažená do saní Santy Clause. S pomocí kamarádů se nakonec zbaví strachu a sen si splní. Reklamní pohádka má pak víru v sebe sama vzbuzovat u malých i velkých diváků.
Spot od kreativní agentury BBDO New York, produkční společnosti Nexus a režiséra Conora Finnegana běží v televizi i online a doprovází ji interaktivní obsah na sociálních sítích Facebook, Instagram a Snapchat. Příběh se odrazí i ve výlohách vlajkových obchodních domů Macy’s.
Tiptoe není jedinou novinkou letošního průvodu, který v televizi sleduje okolo 22 milionů diváků. Ukáže se například i 12,5 metru velký nafukovací balón postavičky Grogu ze seriálu The Mandalorian, který vysílá streamovací služba Disney+. I Netflix bude mít své zastoupení – balón v podobě dívenky Ady z animovaného seriálu Ada Twist, Scientist, která bude vysoká jako čtyřpodlažní budova. Vlastní alegorický vůz v podobě páva má i streamovací služba Peacock spadající pod NBCUniversal. Inzertní potenciál průvodu si pak se svými výtvory vedle streamovacích služeb nenechají ujít ani značky jako McDonald’s, Jennie-O, Kinder, Olay, Lego, Nickelodeon nebo Heinz.