Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Durex se rozchodem loučí s lockdownem

I konec izolace může někomu přinést těžké chvíle, poukazuje s humorem australská kampaň značky Durex od RB Studios.

Rozchod. Tak jednoduše se jmenuje nový spot, který značka Durex vypustila v Austrálii, kde se postupně rozvolňují opatření kvůli pandemii koronaviru. Jak se lidé opět dostávají ven, mohou skončit vztahy, které držely pohromadě třeba jen kvůli izolaci. Zatímco jeden se znovu seznamuje, dalšímu zbývá klasika – zmrzlina přímo z kelímku, ubrečené sledování romantických filmů, sklenice vína nebo zprávy, které by se snad ani neměly odesílat. Durex to ale bere s humorem sobě vlastním. Hlavní „postavou“ spotu je totiž ruka muže, který hledá štěstí za dveřmi bytu.

Komické video, v němž absurdnost humoru podtrhuje právě zoufalá hlavní „hrdinka“, vzniklo ve spolupráci s agenturou RB Studios pod vedením kreativního ředitele Matta Johnsona. Produkci měla na starosti společnost Electric Lime Films, režii a střih André Rodrigues, kameru Lucca Barone-Peters.

Reklama
MMcite

„Práce s Andrém a týmem Electric Lime Films byla úžasná zkušenost, jako vždy. Nečekali jsme, že v Sydney skončí lockdown tak rychle, takže zvládnout vše od briefu přes natáčení až po spuštění byla docela zábava,“ uvedl Matt Johnson z RB Studios.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu