Když máte jenom nápad, nemáte nic, říká šéfka kreativy DDB Prague Dora Pružincová v dokumentu festivalu kreativity.
Poprvé se Dora Pružincová do Cannes podívala jako vítězka národního kola soutěže mladých kreativců Young Lions v roce 2012, když spolu s kolegou z agentury Young & Rubicam Prague (dnes VMLY&R) Gerritem Gerischerem vyhrála v kategorii Print s návrhem kampaně pro nadaci Konto beriéry. O dva roky později už ze soutěže Cannes Lions pro stejnou agenturu přivezla zlato za tiskové inzeráty pro Harley Davidson. Šlo o vůbec prvního zlatého lva pro Českou republiku.
Od té doby práce, pod nimiž byla podepsána, získávaly prestižní ocenění pravidelně. V jejím portfoliu je dokonce 14 lvů z Cannes Lions. „Měla jsem štěstí, že jsem mohla být součástí týmu lidí, kteří tohle dokázali. Teď je svým způsobem mojí prací, abych to předala dál,“ říká Dora Pružincová, od letošního února šéfka kreativy v DDB Prague, v krátkém dokumentu natočeném festivalem kreativity Cannes Lions.
Ve druhém pokračování série „Progress Through Creativity“ přirovnává Pružincová hledání toho správného nápadu ke chvíli, kdy si člověk snaží vzpomenout na název filmu. Zároveň přibližuje, v čem podle ní spočívá skutečný úspěch kampaně, která z dobrého nápadu vychází.
Vedle úspěchů na mnoha kreativních soutěžích byla nynější šéfka kreativy DDB Prague mimo jiné před třemi lety zařazena do přehledu Frobes 30 pod 30. Kreativitu kampaní posuzuje i z role porotkyně v mezinárodních soutěžích. Letos usedla právě mezi hodnotitele soutěže Cannes Lions, kde posuzovala 2726 prací v shortlistové porotě kategorie Film Lions. Vedle toho pak byla například i členkou poroty soutěže Gerety Awards, která reklamy hodnotí z ženského pohledu.