Pro svou první televizní kampaň vsadila společnost Ladder s agenturou Fred & Farid na humor a otce od rodiny „na zabití“.
Úmyslné zabití držitele pojistky znemožní čerpání jakýchkoli benefitů životního pojištění. I takové upozornění se může objevit na konci reklamy na životní pojistku. Pro jistotu ho uvádí ve svém vůbec prvním spotu americká společnost Ladder. V kampani „Tak dobré“ od agentury Fred & Farid totiž sází na humor. Pojištění je podle claimu „tak dobré, až byste si přáli ho nemít“. Ve videu, které režíroval Casey Storm a produkovala společnost Kapsized, se celá rodina snaží „nenápadně“ zabít otce tak, že by se za to nemusel stydět ani Kevin McCallister z filmové série Sám Doma.
V úvodním briefu na kampaň bylo zadání, aby se vymykala tradičně vážnému pojetí spotů na životní pojištění. S tím souvisí i nakonec použité „právní upozornění“ o neplatnosti pojistky v případě úmyslného zabití jejího držitele, které nebylo součástí půvoního konceptu. „Je to jeden z mála případů, kdy legální omezení a povinnosti ještě přidají na vtipu kampaně,“ uvedli zástupci agentury Fred & Farid. Podle nich byl pro fungování humoru důležitý i výběr režiséra, který ho uvěřitelně podá i v kratších formátech. Pochvalovali si i úzkou spolupráci s produkcí, postprodukcí z dílny studia Exile i klienta, který sám ke kampani přistoupil odvážně.
„Humor je také uvěřitelný a lidé si k němu najdou vztah i díky tomu, že jsme vyšli ze zjištění, podle nichž spolu většina partnerů vtipkuje o vyplácení pojistek,“ dodali zástupci agentury s tím, že mezi jejich oblíbenými scénami je ta, v níž se nůž zabodne do fotografie novomanželů, který by měl fungovat právě i na sezdané páry.
Režisér Casey Storm, který v oboru začínal jako kostýmní návrhář, se prý už u konceptu smál nahlas. „Přišlo mi to jako příležitost se podílet na krátkém filmu, který bude v oboru výjimečný, lidé si ho budou pouštět opakovaně a rozesměje je,“ uvedl.
Odlišnost spotu si chválila i viceprezidentka marketingu Ladder Olivia Borsje: „Spot je takový, který jsme hledali – zapamatovatelný, odlišný a lidé se v něm uvidí. Neotřelý přístup k reklamě zároveň pomáhá signalizovat, že i naše produkty jsou inovativní.“