Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Samsung se spojil s korejskou hvězdou a představil módní kolekci v AR

Značka se spojila s módními návrháři, aby vytvořili digitální modely, které je možné vidět díky nástroji Fun Mode na telefonech od Samsungu.

Zatímco dříve byla móda a její prezentace tradičně odkázána na přehlídková mola, s rozvojem technologií se i tato oblast posouvá díky inovacím více do onlinu. Korejský výrobce mobilů Samsung v nové kampani s pomocí korejské umělkyně a hvězdy K-popu BIBI ukazuje, jak toto propojení může fungovat. 

Digitální kampaň na nový model Galaxy A od agentury Wieden+Kennedy Amsterdam ukazuje nový nástroj Fun Mode, který uživatelům umožňuje využít čoček s rozšířenou realitou pro tvorbu fotek i videí. V kampani dostala prostor šestice designérů zaměřujících se právě na oblast digitální módy z Německa Velké Británie či Finska. A ve videu se objevila také rychle na popularitě rostoucí hvězda BIBI, která záběry využila také ve svém klipu „The Weekend.“ Klip vytvořily společnosti 88rising and R/GA. Mezi modely se tak například objeví třpytivé kreace, stejně jako třeba brnění. 

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=8I0f3qpT344

Kampaň Samsungu poběží celosvětově a bude zahrnovat také interaktivní Instagram Stories a také výzvu od influencerů. „Všichni už známe obličejové filtry, ale oblast digitální módy přináší další možnosti sebeprezentace a odlišení. Lidé určující směr módy jsou dnes online na rozdíl od minula v módních domech,“ uvedla kreativní ředitelka Emma Mällinen z Wieden+Kennedy.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)