Značka se spojila s módními návrháři, aby vytvořili digitální modely, které je možné vidět díky nástroji Fun Mode na telefonech od Samsungu.
Zatímco dříve byla móda a její prezentace tradičně odkázána na přehlídková mola, s rozvojem technologií se i tato oblast posouvá díky inovacím více do onlinu. Korejský výrobce mobilů Samsung v nové kampani s pomocí korejské umělkyně a hvězdy K-popu BIBI ukazuje, jak toto propojení může fungovat.
Digitální kampaň na nový model Galaxy A od agentury Wieden+Kennedy Amsterdam ukazuje nový nástroj Fun Mode, který uživatelům umožňuje využít čoček s rozšířenou realitou pro tvorbu fotek i videí. V kampani dostala prostor šestice designérů zaměřujících se právě na oblast digitální módy z Německa Velké Británie či Finska. A ve videu se objevila také rychle na popularitě rostoucí hvězda BIBI, která záběry využila také ve svém klipu „The Weekend.“ Klip vytvořily společnosti 88rising and R/GA. Mezi modely se tak například objeví třpytivé kreace, stejně jako třeba brnění.
Kampaň Samsungu poběží celosvětově a bude zahrnovat také interaktivní Instagram Stories a také výzvu od influencerů. „Všichni už známe obličejové filtry, ale oblast digitální módy přináší další možnosti sebeprezentace a odlišení. Lidé určující směr módy jsou dnes online na rozdíl od minula v módních domech,“ uvedla kreativní ředitelka Emma Mällinen z Wieden+Kennedy.