Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Korkuma pomůže e-shopům prodávat přes živě vysílaná videa

Startup Korkuma, který jako první v Česku umožňuje e-shopům prodávat zboží prostřednictvím živě vysílaných videí přímo na webu, navázal spolupráci s platformou Shoptet. Korkumu si jako doplněk může nainstalovat každý e-shop, který na platformě běží.

E-shopům, které využívají platformu Shoptet stačí k přidání videoprodeje na web pouze doplněk instalovat v administraci a poté spárovat přímo v Korkumě. Na vyzkoušení mají 14 dní zdarma a po uplynutí zkušební doby zaplatí stejně, jako kdyby využívali Korkumu napřímo.

„Prodej prostřednictvím živých videí je budoucnost e-commerce. Spolupráce se Shoptetem je pro tak nás zcela zásadní, protože na něm běží třetina všech e-shopů v Česku a na Slovensku. Naší ambicí je, aby si Korkumu do roka nainstalovali všichni uživatelé Shoptetu, kteří se zaměřují na prodej produktů,” říká Róbert Tarabčák, zakladatel a CEO Korkumy.

Reklama
ČEZ

„V Shoptetu milujeme technologie a baví nás tyto technologické trendy na poli ecommerce sledovat. Jsme přesvědčení, že dokáží být velkým přínosem jak prodejcům, tak jejich zákazníkům. Proto nás těší, že tým Korkumy vyvinul svůj první doplněk v Česku právě pro Shoptet a my ho tak můžeme našim zákazníkům nabídnout přednostně. Věříme, že většina z nich tuto jedinečnou možnost ocení, využije jeho potenciálu a posune tak svůj byznys o další kus dál,“ říká Kateřina Stanislava Šormová, API Partner Manager společnosti Shoptet.

Vytvoření a spuštění prodejního videa je velmi snadné a rychlé a umožňuje zákazníkovi živě chatovat s osobou, která produkt na videu prezentuje, čímž urychluje zodpovězení případných dotazů. Tím se zkracuje celý rozhodovací proces zákazníka a zvyšuje se pravděpodobnost, že zboží zakoupí. Protože zákazník zboží detailně viděl na videu, je mnohem méně pravděpodobné, že ho vrátí. Doplněk je zatím dostupný na českém Shoptetu, v říjnu se pak chystá i spuštění na slovenském a výhledově na maďarském.

Startup Korkuma byl založen v roce 2021, kdy do Evropy a USA stále více proniká z Asie trend živého videoprodeje. V čele se CEO Róbertem Tarabčákem vznikl jako reakce na absenci nástrojů, které by umožnily spuštění živého vysílání i středním a menším e-shopům. Pro velké e-shopy pak Korkuma připravuje projekty na míru a je připravena jejich live commerce kompletně zastřešit.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)