Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hodinky Bohematic se poprvé ukázaly v „aerodynamickém tunelu“

Novou sérii Aerodynamic představil český výrobce luxusních hodinek v počítačově animovaném spotu od Punctum Images.

Nové hodinky české značky Bohematic se ještě před svou premiérou na nejvýznamnější přehlídce luxusních hodinek v Česku, veletrhu SEW, poprvé ukázaly na sociálních sítích v minutovém spotu. Ten byl kompletně vytvořen s pomocí počítačové animace (CGI) společnosti Punctum Images.

Hodinky se v něm objevují v aerodynamickém tunelu. To odkazuje nejen na název série, ale i na inspiraci Tatrou 77, kterou tuzemská automobilka vyráběla v druhé polovině 30. let minulého století. Šlo o vůbec první sériově vyráběný aerodynamický vůz na světě. Další byl například vůz Wikov 35 Kapka, jehož tvary se v designu hodinek také odrážejí.

Reklama
ČEZ

„Tvarosloví hodinek se inspiruje estetickými prvky tohoto období. Pouzdro s elegantně tvarovanými nožkami, zapuštěnou korunkou a řemenem dává možnost vyniknout netradičnímu číselníku. Ten zdobí žebrování typické pro karoserie prvních aerodynamických vozů. Pomyslný ukazatel paliva neboli rezerva chodu mechanického strojku s manuálním nátahem a mimostředná vteřinová ručka jsou dalšími prvky číselníku, jehož estetiku doplňuje kapkovitý tvar ruček,“ píše mimo jiné o nové sérii hodinek společnost Bohematic na svém webu.

Vzhledem k tomu, že pro potřeby spotu vznikl detailní počítačový model hodinek, dostala tím značka možnost ukázat je z jakéhokoli úhlu. V klipu se pak odkazuje přímo na designové detaily zmiňovaných vozů, které se s hodinkami v aerodynamickém tunelu prolínají. „Měli jsme velkou důvěru od klienta, který nechal kompletní kreativní proces v našich rukách,“ uvádí produkční společnost Punctum Images na webu Behance, kde je možné si projít galerii související se spotem. „Důležitou součástí naší práce byly i interaktivní prvky využitelné na dotykových obrazovkách, což bylo potřeba pro prezentaci klienta na veletrhu SEW i při dalších příležitostech,“ dodává Punctum Images.

Vizitka kampaně:

Klient: Bohematic

Koncept, produkce: Punctum Images

Hudba: Martin Čech

Edit: Luboš Řežábek

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)