Novou sérii Aerodynamic představil český výrobce luxusních hodinek v počítačově animovaném spotu od Punctum Images.
Nové hodinky české značky Bohematic se ještě před svou premiérou na nejvýznamnější přehlídce luxusních hodinek v Česku, veletrhu SEW, poprvé ukázaly na sociálních sítích v minutovém spotu. Ten byl kompletně vytvořen s pomocí počítačové animace (CGI) společnosti Punctum Images.
Hodinky se v něm objevují v aerodynamickém tunelu. To odkazuje nejen na název série, ale i na inspiraci Tatrou 77, kterou tuzemská automobilka vyráběla v druhé polovině 30. let minulého století. Šlo o vůbec první sériově vyráběný aerodynamický vůz na světě. Další byl například vůz Wikov 35 Kapka, jehož tvary se v designu hodinek také odrážejí.
„Tvarosloví hodinek se inspiruje estetickými prvky tohoto období. Pouzdro s elegantně tvarovanými nožkami, zapuštěnou korunkou a řemenem dává možnost vyniknout netradičnímu číselníku. Ten zdobí žebrování typické pro karoserie prvních aerodynamických vozů. Pomyslný ukazatel paliva neboli rezerva chodu mechanického strojku s manuálním nátahem a mimostředná vteřinová ručka jsou dalšími prvky číselníku, jehož estetiku doplňuje kapkovitý tvar ruček,“ píše mimo jiné o nové sérii hodinek společnost Bohematic na svém webu.
Vzhledem k tomu, že pro potřeby spotu vznikl detailní počítačový model hodinek, dostala tím značka možnost ukázat je z jakéhokoli úhlu. V klipu se pak odkazuje přímo na designové detaily zmiňovaných vozů, které se s hodinkami v aerodynamickém tunelu prolínají. „Měli jsme velkou důvěru od klienta, který nechal kompletní kreativní proces v našich rukách,“ uvádí produkční společnost Punctum Images na webu Behance, kde je možné si projít galerii související se spotem. „Důležitou součástí naší práce byly i interaktivní prvky využitelné na dotykových obrazovkách, což bylo potřeba pro prezentaci klienta na veletrhu SEW i při dalších příležitostech,“ dodává Punctum Images.
Vizitka kampaně:
Klient: Bohematic
Koncept, produkce: Punctum Images
Hudba: Martin Čech
Edit: Luboš Řežábek