Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Datart otestoval elektronické cenovky a začne je využívat

Zlínská prodejna Datart na Čepkově jako první ze sítě otestovala elektronické cenovky. Automatizace procesu má řetězci umožnit rychleji reagovat na cenové výkyvy na trhu a ulevit zaměstnancům od manuální práce.

„V následujících letech budeme cenovkami postupně osazovat i další prodejny. Obchody budeme vybírat podle velikosti, návštěvnosti a celkové atraktivity z pohledu zákazníka,“ uvedl Jan Horák, manažer konceptu prodejen Datart.

Společnost zároveň hledá pro cenovky další využití. Mohou sloužit i jako elektronické knížky, ve kterých se dá přepínat mezi obrazovkami. „To nabízí další využití, jako například rozšíření o další zobrazované informace. Může se jednat o stav skladových zásob v prodejně nebo informace o dárku k produktu. V rámci omnichannelu budeme hledat zajímavé řešení toho, jak propojit prodejnu s internetovou stránkou prostřednictvím QR kódu a odkázat tak na podrobnější informace o produktu. Cenovky mohou také zákazníkovi usnadnit orientaci v prodejně, pro rychlou navigaci se například umí rozsvítit,“ shrnuje Horák.

Reklama
Know

Podobně postupuje i řetězec Albert, který za poslední rok nainstaloval ve svých obchodech po celé České republice téměř 300 000 elektronických cenovek. Celkově jich má už 600 000 a využívá je každá třetí prodejna. Do konce roku je plánuje zavést v další desítce obchodů.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)