Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zaměstnanci Nike mají na centrále týden volna, aby se vzpamatovali z covidu

Společnost Nike dala zaměstnancům na své americké centrále v Oregonu týdenní volno, aby se zotavili ze stresu a tlaku způsobeného pandemií.

 „Vezměte si čas pro odpočinek, zbavte se stresu a buďte se svými blízkými. Nepracujte!,“ napsal senior manager pro globální marketing Nike, Matt Marrazz, na síti LinkedIn. Potvrdil obecně známou věc, že poslední rok byl pro všechny drsný a že zaměstnanci by si měli připustit, že jsme všichni lidé, kteří prožívají traumatizující zkušenost. „Není to jen týden volna, je to potvrzení toho, že i když pro nás bude prioritou duševní zdraví, pořád můžeme vykonávat naši práci,“ uvedl Marrazz.

Tento krok řadí Nike mezi rostoucí počet společností, které nabízejí zaměstnancům volný čas navíc a zároveň se snaží vyrovnat s čím dál častějším syndromem vyhoření, ke kterému přispěla práce z home office a neustále videohovory. V jejich důsledku padly pro mnohé doposud pevné hranice mezi domovem a prací.

Reklama
ČEZ

Reklama
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)