Uzávěrka pro vstup do soutěže Hvězda 3D reklamy se blíží

Uzávěrka pro 21. ročník soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy vyhlášený asociací POPAI Central Europe je 11. října 2021. 

Soutěž přináší nejnovější informace o realizacích, které trh s reklamními a dárkovými předměty nabízí. Zvyšuje prestiž soutěžních prací a soutěžících společností, které zviditelňuje v rámci mediální kampaně i během samotné soutěže. Je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o dodavatele reklamních a dárkových předmětů, agentury, zadavatele reklamy či zástupce retailu.

Podrobné informace o soutěži, propozicích soutěže a formuláře přihlášek jsou dostupné na webu asociace. Odborná porota provede i letos dvoukolové hodnocení soutěžních prací.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže a předání cen proběhne 25. 11. 2021 v rámci oborové akce POPAI Day 2021, která se bude konat v prostorách kongresového centra O2 universum. Expozice všech soutěžních předmětů Hvězda 3D reklamy 2021 bude součástí celodenního programu této události.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen