Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šachy jako pořádná řežba ve futuristické metropoli v kampani PlayStationu

Značka Sony ukazuje v globální kampani na PlayStation šachy ve zcela jiném pojetí a snaží se chytit na jejich současné vlně popularity.

Jedním z trochu nečekaných „vítězů“ pandemie, alespoň z hlediska sportu, se staly šachy. Způsobil to také zčásti kouzelný seriál Netflixu běžící v době prvních karantén Dámský Gambit. Některé stránky či aplikace umožňující hru proti sobě zaznamenaly ve Velké Británií nárůst až o 400 procent. Seriál o šachové šampionce v podání herečky Anye Taylor-Joy bojující se závislostí, si na nedávném udílení amerických televizních cen Emmy odnesl hlavní cenu za nejlepší minisérii a získal i ocenění za režii.

Na obnovenou vlnu popularity šachu se rozhodla vsadit značka Sony, která v nové globální kampani na konzoli PlayStation ukazuje tichou a přemýšlivou hru v jiném světle. Kampaň z dílny agentury adam&eveDDB zavede diváky do futuristické metropole, kde šachové figurky obživnou a hrají na zcela jiné šachovnici.

Reklama
Know
https://www.youtube.com/watch?v=4yuEnY9ItqA

Hru zahajují králové ve svých věžích mrakodrapů, dále se samozřejmě objeví bojující pěšáci, motorkáři, kteří reprezentují koně a střelci závodící ve sportovních autech a na konec i dvě královny. Jak už to v šachu občas bývá, neopěvovaným hrdinou, který rozhodne, je dlouhou dobu opomíjený pěšec, který se dostane na vrchol mrakodrapu a zasadí šachmat.

„Tento spot provede diváka na zcela novou cestu prostřednictvím jedné z nejstarších a nejuctívanějších her historie. Na pozadí fantastického města se hra řídí pravidly a omezeními a vidíme, co se stane, když jeden hráč vzdoruje konvencím a rozhodne se dokázat, že hraní nemá žádné limity,“ uvedl režisér Francois Rousselet.

Vizitka kampaně:

Agentura: adam&eveDDB

Chief Creative Officer: Richard Brim

Copywriter: Edward Usher

Art Director: Xander Hart

Režisér: Francois Rousselet

Produkce: Riff Raff Films

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)