Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novo Plaza odměňuje zákazníky s pomocí vlastní aplikace

Společnost CBRE, která spravuje nákupní centrum Novo Plaza, spustila věrnostní program založený na focení účtenek.

Podle představitelů CBRE je k vývoji nového věrnostního systému přiměla masivní změna spotřebitelského chování během pandemie. Jedná se o aplikaci s názvem „Novoapka“, jejíž řešení vzniklo ve spolupráci se společností Simplaq. Novo Plaza je první centrum, které takový systém zavádí.

„Centra mají aplikace, ale Novoapka je první, která tímto způsobem pracuje s účtenkami. V Česku spravujeme deset nákupních center a rádi bychom podobné projekty nabídli i dalším vlastníkům,“ říká Pavel Urban, deputy of property management retail ve společnosti CBRE. „Chceme se s aplikací dostat k zákazníkům co nejblíže a s relevantním obsahem,“ doplňuje.

Reklama
ČEZ

Aplikace funguje na principu scanování účtenek a umožňuje personalizované nabídky a odměny. Za každých 10 korun z ceny nákupu získají nakupující jeden bod. Body lze získat za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách Novo Plaza. Výjimkou je například Tesco.

OC Novo Plaza nabízí na ploše o rozloze 25 519 m² služby a produkty ve více než osmdesáti obchodech rozmístěných do dvou nadzemních pater. Centrum vlastní společnost Bluehouse Capital.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)