Společnost CBRE, která spravuje nákupní centrum Novo Plaza, spustila věrnostní program založený na focení účtenek.
Podle představitelů CBRE je k vývoji nového věrnostního systému přiměla masivní změna spotřebitelského chování během pandemie. Jedná se o aplikaci s názvem „Novoapka“, jejíž řešení vzniklo ve spolupráci se společností Simplaq. Novo Plaza je první centrum, které takový systém zavádí.
„Centra mají aplikace, ale Novoapka je první, která tímto způsobem pracuje s účtenkami. V Česku spravujeme deset nákupních center a rádi bychom podobné projekty nabídli i dalším vlastníkům,“ říká Pavel Urban, deputy of property management retail ve společnosti CBRE. „Chceme se s aplikací dostat k zákazníkům co nejblíže a s relevantním obsahem,“ doplňuje.
Aplikace funguje na principu scanování účtenek a umožňuje personalizované nabídky a odměny. Za každých 10 korun z ceny nákupu získají nakupující jeden bod. Body lze získat za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách Novo Plaza. Výjimkou je například Tesco.
OC Novo Plaza nabízí na ploše o rozloze 25 519 m² služby a produkty ve více než osmdesáti obchodech rozmístěných do dvou nadzemních pater. Centrum vlastní společnost Bluehouse Capital.