Značka Liquid Death, která v kampaních chrání před zombie nebo dělá ze zákazníků „magnety na démony“, pustila žilou svému ambasadorovi Tonymu Hawkovi. Duši jí upsal i Joe Manganiello.
Když se legendární Tony Hawk stal ambasadorem Liquid death, značky vody balené v plechovkách, pravděpodobně nevěděl, co ho čeká. „Evidentně jsem ve smlouvě nečetl dodatky malým písmem, takže teď Liquid Death patří moje duše i krev,“ říká ve videu kampaně, kterou brand vytvořil ve spolupráci s agenturou Humanaut., a pokračuje: „Já nevím, je to celé matoucí. Ale odebírají mi krev, kterou použijí pro grafiku na skateboardy.“
Hawkovou krví bylo obarveno sto skateboardů s cenovkou 500 dolarů a nápisem „zavražděte svou žízeň“. Část výtěžku z jejich prodeje jde na podporu dvou neziskových organizací. Jednou je 5 Gyres, která se zaměřuje na snížení znečištění planety plastovým odpadem. Druhou je Hawkova neziskovka Skatepark Project, která buduje skateparky ve znevýhodněných komunitách.
Sílu legendárního ambasadora ukazuje mimo jiné to, že na Facebooku, Instagramu a YouTube kanále značky má kampaňové video 680 tisíc zhlédnutí, jen na Instagramu Tonyho Hawka je jich přes dva miliony. Není divu, že limitovaná edice skateboardů s jeho krví byla vyprodaná během jednoho dne.
„Každý den nám naši fanoušci upisují svou duši, aby získali přístup do Liquid Death Country Club. Řekli jsme si, že bychom měli vlastnit i duši Tonyho jako našeho ambasadora. I jeho krev. Odtud byl už jen malý a logický krok k tomu, abychom krev využili pro design skateboardů,“ říká Andy Pearson, viceprezident Liquid Death pro kreativu.
Odkazuje na projekt značky, v němž mohou místo peněz fanoušci platit duší za přístup ke klubovým výhodám, jako jsou přístupy na akce či „merch“. Podobně se už před dvěma roky i herec Joe Manganiello známý z filmu Bez kalhot XXL či seriálu Pravá krev.
„Náš spoluzakladatel a CEO Mike Cessario má vytetovanou původní grafiku skateboardů Tonyho Hawka. S ním jsme se seznámili přes náš skateboardový tým. Brand se mu zalíbil a chtěl se zapojit. Tento nápad vlastně jen posunuje hranice toho, jak se je ochotná zapojit celebrita, která značku reprezentuje,“ dodal Pearson.
Brand je potrhlými kampaněmi pověstný. Vedle upisování duší se v jiné kampani prezentovala jako ochrana před zombie, v další halloweenské pak nechala proklít říjnovou šarži produktů čarodějnicí s tím, že se z jejich zákazníků stanou „magnety na démony“.