Pořadatelé tradičních RemaDays 15. září spouštějí třídenní bonusový reklamní veletrh, vyšli vstříc přání účastníků.
Na přání návštěvníků a vystavovatelů uspořádali pořadatelé tradičního reklamního veletrhu RemaDays, jehož se účastní na 800 vystavovatelů a zavítá na něj 21 tisíc lidí, bonusovou akci RemaExtra. Stalo se tak právě kvůli tomu, že se letos RemaDays kvůli pandemii nekonaly.
„Chápeme tuto jednorázovou akci jako doplňkovou nabídku našemu oboru, kterou jsme na přání našich klientů naplánovali na pozdější datum, aby se mohli účastnit i Marketing Festivalu,“ uvedl mimo jiné Sławomir Giefing, CEO RemaDays.
RemaExtra se tak uskuteční od 15. do 17. září ve varšavském výstavišti Ptak Expo, prozatím potvrdilo účast více než 140 vystavovatelů především z Polska, ale i Nizozemska, Belgie, Německa či Velké Británie. Rozděleni jsou do tří sektorů – dárkové předměty a textil, znaky a vizuál, technologie a tisk.
Vstupné je od tří eur (k dispozici po online registraci zdarma do 10. září) do sedmi eur bez DPH. Návštěvníkům budou k dispozici zdarma autobusy z Chopinova letiště a nádraží DW Centralny 06.