Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní veletrh RemaExtra proběhne už příští měsíc

Pořadatelé tradičních RemaDays 15. září spouštějí třídenní bonusový reklamní veletrh, vyšli vstříc přání účastníků.

Na přání návštěvníků a vystavovatelů uspořádali pořadatelé tradičního reklamního veletrhu RemaDays, jehož se účastní na 800 vystavovatelů a zavítá na něj 21 tisíc lidí, bonusovou akci RemaExtra. Stalo se tak právě kvůli tomu, že se letos RemaDays kvůli pandemii nekonaly.

„Chápeme tuto jednorázovou akci jako doplňkovou nabídku našemu oboru, kterou jsme na přání našich klientů naplánovali na pozdější datum, aby se mohli účastnit i Marketing Festivalu,“ uvedl mimo jiné Sławomir Giefing, CEO RemaDays.

Reklama
Know

RemaExtra se tak uskuteční od 15. do 17. září ve varšavském výstavišti Ptak Expo, prozatím potvrdilo účast více než 140 vystavovatelů především z Polska, ale i Nizozemska, Belgie, Německa či Velké Británie. Rozděleni jsou do tří sektorů – dárkové předměty a textil, znaky a vizuál, technologie a tisk.

Vstupné je od tří eur (k dispozici po online registraci zdarma do 10. září) do sedmi eur bez DPH. Návštěvníkům budou k dispozici zdarma autobusy z Chopinova letiště a nádraží DW Centralny 06.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)