Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Insights Festival proběhne v září, online a zdarma

Třídenní konference pořádaná mezinárodním sdružením ESOMAR se zaměří na inovace ve výzkumu trhu, z dat vycházející vhled do chování zákazníků a inspiruje marketéry.

Letošní Insights Festival, který pořádá mezinárodní sdružení ESOMAR, se bude konat od 20. do 22. září. Probíhá online a zdarma, registrovaní účastníci mohou sledovat živé vysílání, k dispozici pak budou i záznamy přednášek či diskuzí. Na záznamy z loňského ročníku festivalu se můžete zde.

„Pandemie sice lidem působila problémy v osobní rovině, přinesla ale i profesní příležitosti pro zrychlení kreativního myšlení, působila jako katalyzátor velkých byznysových rozhodnut či znovuzaměření na návratnost investic“ uvádí Alfonso Regalado, senior creative producer v ESOMAR, a dodává: „Během Insights Festivalu se ukáže to nejzajímavější z výzkumného oboru prostřednictvím případových studií, nejmodernějších metodologií, přínosných diskuzí i nějakých překvapení.“

Reklama
Abovalve

Řešit se budou témata jako převedení krize do příležitostí s pomocí propojování různých metod, využívání dat ze sociálních sítí s pomocí umělé inteligence či zrychlení přístupu k behaviorálním datům. Na přetřes se pak mimo jiné dostanou i vylepšené metodiky průzkumů v zájmu přínosnějších výsledků, neuromarketing a vzestup mikroidentit a subkultur.

„Nenechte si ujít třídenní smršť informací, inspirace a inovací, prostě všechno, co hýbe výzkumným oborem,“ láká na akci přes svůj LinkedIn Hana Huntová, výkonná ředitelka Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR, které je též členem ESOMAR.

Inovacím v rámci výzkumu trhu v českém prostředí se bude pak věnovat i hlavní téma srpnového vydání MAM 33/2021.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)