Třídenní konference pořádaná mezinárodním sdružením ESOMAR se zaměří na inovace ve výzkumu trhu, z dat vycházející vhled do chování zákazníků a inspiruje marketéry.
Letošní Insights Festival, který pořádá mezinárodní sdružení ESOMAR, se bude konat od 20. do 22. září. Probíhá online a zdarma, registrovaní účastníci mohou sledovat živé vysílání, k dispozici pak budou i záznamy přednášek či diskuzí. Na záznamy z loňského ročníku festivalu se můžete zde.
„Pandemie sice lidem působila problémy v osobní rovině, přinesla ale i profesní příležitosti pro zrychlení kreativního myšlení, působila jako katalyzátor velkých byznysových rozhodnut či znovuzaměření na návratnost investic“ uvádí Alfonso Regalado, senior creative producer v ESOMAR, a dodává: „Během Insights Festivalu se ukáže to nejzajímavější z výzkumného oboru prostřednictvím případových studií, nejmodernějších metodologií, přínosných diskuzí i nějakých překvapení.“
Řešit se budou témata jako převedení krize do příležitostí s pomocí propojování různých metod, využívání dat ze sociálních sítí s pomocí umělé inteligence či zrychlení přístupu k behaviorálním datům. Na přetřes se pak mimo jiné dostanou i vylepšené metodiky průzkumů v zájmu přínosnějších výsledků, neuromarketing a vzestup mikroidentit a subkultur.
„Nenechte si ujít třídenní smršť informací, inspirace a inovací, prostě všechno, co hýbe výzkumným oborem,“ láká na akci přes svůj LinkedIn Hana Huntová, výkonná ředitelka Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR, které je též členem ESOMAR.
Inovacím v rámci výzkumu trhu v českém prostředí se bude pak věnovat i hlavní téma srpnového vydání MAM 33/2021.