Insights Festival proběhne v září, online a zdarma

Třídenní konference pořádaná mezinárodním sdružením ESOMAR se zaměří na inovace ve výzkumu trhu, z dat vycházející vhled do chování zákazníků a inspiruje marketéry.

Letošní Insights Festival, který pořádá mezinárodní sdružení ESOMAR, se bude konat od 20. do 22. září. Probíhá online a zdarma, registrovaní účastníci mohou sledovat živé vysílání, k dispozici pak budou i záznamy přednášek či diskuzí. Na záznamy z loňského ročníku festivalu se můžete zde.

„Pandemie sice lidem působila problémy v osobní rovině, přinesla ale i profesní příležitosti pro zrychlení kreativního myšlení, působila jako katalyzátor velkých byznysových rozhodnut či znovuzaměření na návratnost investic“ uvádí Alfonso Regalado, senior creative producer v ESOMAR, a dodává: „Během Insights Festivalu se ukáže to nejzajímavější z výzkumného oboru prostřednictvím případových studií, nejmodernějších metodologií, přínosných diskuzí i nějakých překvapení.“

Řešit se budou témata jako převedení krize do příležitostí s pomocí propojování různých metod, využívání dat ze sociálních sítí s pomocí umělé inteligence či zrychlení přístupu k behaviorálním datům. Na přetřes se pak mimo jiné dostanou i vylepšené metodiky průzkumů v zájmu přínosnějších výsledků, neuromarketing a vzestup mikroidentit a subkultur.

„Nenechte si ujít třídenní smršť informací, inspirace a inovací, prostě všechno, co hýbe výzkumným oborem,“ láká na akci přes svůj LinkedIn Hana Huntová, výkonná ředitelka Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR, které je též členem ESOMAR.

Inovacím v rámci výzkumu trhu v českém prostředí se bude pak věnovat i hlavní téma srpnového vydání MAM 33/2021.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345