DOOH jako živé. Velryba se po Soulu mrská také na Times Square

Na nejslavnější venkovní reklamní ploše na náměstí Times Square v New Yorku byla k vidění moderní DOOH instalace. Kolemjdoucí mohli ve vizualizaci obřího akvária obdivovat velice realistickou mořskou vlnu i mrskání velryby.

Společnost Silvercast Media pronajímá právě i plochy na Times Square na obří obrazovce hotelu Marriott. Prostor nabídla digitálnímu jihokorejskému studiu d’strict, které na obří venkovní obrazovce vytvořilo iluzi divoké zpěněné mořské vlny, která se rozbíjí o stěny akvária. Vlnu pomáhá rozpohybovat velryba, která se nakonec sama rozprskne v pěnu. 

„Jsme nadšeni, že jsme mohli ve spolupráci s d’strict představit nový umělecký 3D výtvor právě na největším scéně světa na Times Square. New York je na vzestupu a chceme hrát roli v tom, jak se na ulicích New Yorku cítí jak návštěvníci tak samotní Newyorčané,“ uvedl spoluzakladatel Silvercast Gary Grossman. Cílem d’strict bylo vytvořit prostor,k terý pomůže k relaxaci a zaujme obyvatele i návštěvníky. Vizuál běžel na obrazovce každou půlhodinu po dobu jedné minuty.

„Jsme uprostřed prázdnin a vrcholu teplot. Doufám, že lidé budou díky instalaci schopni na chvíli setřást vedro díky iluzi vlnobití a příboje,“ dodal Sean Lee, CEO d’strict. Studio vytvořilo v minulosti podobnou vlnu například také na venkovní ploše v jihokorejském Soulu.

Kromě obrazovky s velrybou měla Silvercast Media na náměstí také uměle vytvořený vodopád na několika vertikálních obrazovkách, jejichž výška přesáhla celkem sto metrů. Velmi působivé. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen