Užaslí mimozemšťané. Netflix v nové kampani vypráví příběhy našeho světa

Streamovací společnost Netflix spustila novou globální brandovou kampaň. Ufoni v ní z vesmírné lodi díky naladěným pořadům z Netflixu pozorují lidské příběhy.

V rámci probíhající olympiády a většího pocitu sounáležitosti uvedla streamovací společnost Netflix nový spot “Všechny světové příběhy jsou na Netflixu,” který režíroval Robert Stromberg. V něm kouká mimozemšťan na záběry ze Země dokud se neobjeví logo Netflixu a jeho zásoba pořadů. Zvědavý ufon zmáčkne přehrát a následně vidí scény z originální produkce společnosti v podobě Dámského gambitu, Stranger Things nebo seriálu Bridgertonovi. Postupně se k němu přidávají další zvědaví členové intergalaktické lodi a díky pořadům začínají lépe chápat lidstvo a jeho počínání.

Netflix hledá vzhledem k faktu, že výrazný růst v rámci streamingových služeb se nástupem konkurence výrazně zpomalil, další příjmové kanály v rámci služeb, které by své více než 200 milionové základně předplatitelů mohl přinést, stejně jako se agresivně pokusit získat nové. A nedávno proto oznámil, že chce výrazněji investovat do oblasti počítačových her a gamigu. Z Facebooku už přišel manažer Mike Verdu, který tam měl na starosti oblast rozšířené a virtuální reality a dříve pracoval například pro známé vývojáře her Electronic Arts, Zynga nebo Atari.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk