Termín pro přihlášky do Flema Media Awards končí dnes o půlnoci

Soutěž Flema Media Awards je otevřená pro autory českých a slovenských kampaní, mediální, komunikační i digitální agentury a také pro zadavatele. Přihlášky je možné zasílat do 22. července do půlnoci.

Šestnáctý ročník soutěže o inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic Flema Media Awards 22. července uzavře možnost přihlašování kampaní od mediálních, komunikačních i digitálních agentur a zadavatelů. Zasílat je možné projekty zveřejněné v období od 1. ledna 2020 do 30. 6. 2021. Základní poplatek za jeden projekt činí 11 900 korun bez DPH. Pro sepisování projektů do soutěže poskytují organizátoři zájemcům využití detailní manuál přihlašovatele.

Jako každoročně bude porota vyhodnocovat práce ve dvou kolech. V prvním kole posoudí práce zhruba stovka marketingových odborníků z řad zadavatelů, médií a agentur pomocí online aplikace. Ve druhém kole se sejde 25 z nich osobně (případně on-line) a vybere vítěze. Shortlist bude zveřejněn 14. září, slavnostní galavečer spojený s vyhlášením vítězů se v případě kladné epidemiologické situace uskuteční 21. října v Praze.

Lonští vítězové z PHD

V loňském 15. ročníku uspěly agentury Triad Advertising, We Digital či PHD. Cenu Grand Prix obdržely agentury Oliver agency a Getlike za práci *OciPrePlac pro organizaci Post Bellum upozorňující na téma extremismu na Slovensku. Ve speciální kategorii Nejodvážnější počin uspěla kampaň na seriál HBO Bez vědomí, kterou připravila agentura Symbio pro HBO Europe.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk