Asociace ADMEZ odstartovala osmý ročník soutěže pro call centra. Vyhlášení výsledků proběhne 9. listopadu na konferenci Call centra.
Při příležitosti Mezinárodního dne call center, jenž byl loni ustaven na 24. července (symbolizuje nepřetržitý provoz 24/7), odstartovala asociace ADMEZ už osmý ročník soutěže pro tato centra.
Novinkou letošního ročníku je kategorie Leader call centra. Garantem této kategorie je vzdělávací společnost Santia, která nejlepší teamleadery a supervizory vyhlašovala dříve v samostatné soutěži. Jak sdělil ředitel Santia Zdeněk Santler, který je zároveň předsedou poroty soutěže, „je nám velkou ctí a rádi tímto krokem posilujeme téměř dvacet let trvající partnerství. Výběr vítězů a pořadí je v celé soutěži obecně obtížné, ale výběr v kategorii operátor a supervizor je pro porotce často nadlidský úkol, protože vyhrát může opravdu jen jeden.“
Soutěž, která vznikla v roce 2014, se vyvíjela zpočátku pouze jako soutěž callcentrových projektů z oblasti zákaznické péče, prodeje po telefonu, technologií, nebo práce s personálem call centra. Od loňského roku přibyla kategorie Osobnost call centra – operátor.
Smyslem soutěže Czech Contact Center Award je porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace a a posilování image oboru. Vyhlášení nejlepších probíhá tradičně na podzimní konferenci Call centra. Ta se letos uskuteční 9. listopadu.
„Máme radost, že se soutěže účastní stále více subjektů, které tak ukazují odborné veřejnosti kvality své práce a přispívají ke kultivaci trhu,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořadatelské asociace ADMEZ. To potvrzuje i Aleš Hýbner, CEO společnosti Go Digital!: „Czech Contact Center Award považuji hned po 20 ročnících konference Call Centra za nejdůležitější projekt ADMEZu pro kontaktní centra. Výběr a představení vynikajících projektů tak zvyšuje kvalitu na trhu a inspiruje ostatní. Dále mě těší rostoucí zájem o soutěž u interních kontaktních center.“