Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na zdraví očkovaným! Ve spotu Heinekenu důchodci ukazují, jak je noc ještě mladá

Značka piva oslavuje možnost návratu do normálního života díky kompletní vakcinaci. Vyzývá i mladší, aby se přidali k velké párty. Odpůrci očkování hrozí bojkotem.

Taneční kreace, které by profesionálové záviděli. Noční koupání v moři po závodu z baru na pláži. Napsání telefonního čísla fixem na hrudník, aby se nezapomnělo na večernísetkání v klubu. Žádný problém pro partu seniorů, kteří to mohou jako jedna z prvních skupin veřejnosti díky kompletnímu očkování solidně „rozjet“, kdekoli si vzpomenou a nechat pandemií způsobené lockdowny za sebou.

Takový „návrat k normálu“ ukazuje nizozemský brand piva Heineken ve videu The Night Is Young, které vzniklo opět ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis Italy/Le Pub. Spot je součástí širší kampaně #FreshBeginnings (nové začátky), která podporuje například i bezpečné znovuotevření hospod, restaurací, barů a klubů.

Reklama
Know

Pozitivní atmosférou a radostí prodchnutý spot nesoucí se v rytmech nesmrtelného hitu „You Make Me Feel Mighty Real“ od zpěváka Sylvestera zároveň vyzývá další, aby se nechali kompletně naočkovat. „Je čas se k nim připojit,“ říká ve spotu pivovarská skupina. Heineken se tak jako jeden z prvních brandů jasně postavil na stranu vakcinace.

Ačkoli se spot stal velmi úspěšným a jen na oficiálním profilu značky na YouTube měl tři dny od zveřejnění přes 215 tisíc zhlédnutí a na Twitteru Heinekenu dalších 463 tisíc, stal se zároveň hromosvodem pro zlobu odpůrců očkování. Na všech sociálních sítích Heinekenu se tak objevují jejich rozhorlené komentáře vyzývající k bojkotu jeho produktů. Vzhledem k tomu, že pod křídla skupiny spadá zhruba 170 různých brandů (včetně například tuzemských Krušovic či slovenského Zlatého Bažanta), nebudou to mít kritici úplně jednoduché.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)