Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aby si hudbu z reklamy lidé zpívali všude

Správná muzika nejlépe vystihne atmosféru a upoutá pozornost.  Agentury i klienti by jí mohli věnovat ještě více  pozornosti, času a hlavně peněz.

Přitáhnout pozornost v reklamě umí máloco tak, jako hudba. Vytváří atmosféru celého spotu, mění jeho vyznění, dotváří image značky a správné tóny umí zvýraznit to, čeho si má zákazník všimnout u nabízeného produktu. Vyvolávají emoce, které podtrhnou příběh nebo se rovnou spojí s brandem. A když se vydaří správně neodbytná melodie, zákazník ji nedostane z hlavy ani po letech.

Níže přinášíme spoty zmiňované v hlavním tématu aktuálního čísla Marketing & Media. V něm si můžete přečíst, co k tématu hudby v reklamě říkají mimo jiné hudebníci, skladatelé a producenti Jan P. Muchow a Jiří Burian, alias Kapitán Demo nebo šéf agentury Renegadz a RedHead Music Antonín Milata, šéf kreativy WMC/Grey David Suda, šéf produkční společnosti Bistro Films Jiří Ptáček, kreativní ředitel Effectivity Prague Mario Poór.

Reklama
ČEZ

Zájem o české hity ze zahraničí předestřel marketingový manažer Supraphonu Michal Máka. Ondřej Roček, strategický manažer v agentuře Yinachi a někdejší marketingový ředitel Rémy Cointreau, zavzpomínal na vznik hitu Touch the Sun, který pro Metaxu nazpívala zpěvačka Debbi.

Za zadavatele promlouvají například ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile Ladislav Báča, Tomáš Myler z Lidlu nebo Ivana Dvořáková za Kaufland. Kdy budete moci slyšet zvukové logo skupiny PPF, poodhaluje Ladislav Pflimpfl.

Touch the Sun od Made by Vaculik pro značku Metaxa se zpěvačkou Debbi

Zlatíčka od Kapitána Dema v kampani Penny Market

Kláštorná Kalcia od WMC/Grey pro skupinu Kofola s hudbou od Steva Lynche a sboru Lúčnica

Superstition od Jamese Harriese a Viliama Béreše ve spotu Rohlik.cz s kreativním duem Wilhelm Kinga a produkcí Bistro Films

Mazinárodní kampaň pro Kaufland od agentury Heimat Berlin, která bude v české mutaci od 30. července.

Letní hit pro Kaufland od agentury Effectivity Prague s cover verzí písně Prodavač od Michala Tučného

Heartbeat Josého Gonzalese ve spotu pro Sony Bravia

Bubnující Gorila od Fallon London ve spotu Cadbury s písní In the Air Tonight od Phila Collinse

It’s Like That od Run DMC v kampani pro Billu od agentury McCann

Vánoční katastrofy od Pokáče pro T-Mobile

Holky sobě od Naty Hrychové a Bereniky Kohoutové pro Lego Dots

Don’t Stop Me Know od Queen ve spotu Tanečnice od Saatchi & Saatchi pro T-Mobile

Give a Little Love od Celeste ve vánoční kampani obchodu John Lewis

https://youtu.be/Juv2c0xgGno

Půlnoční od Václava Neckáře ve vánoční kampani Lidl

https://youtu.be/0cu5zxxdtuA

Santa Clara od agentury Überground pro mezinárodní kampaň Lidlu z roku 2016

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)