Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Získá Česko opět zlato? Ciclope festival přijímá přihlášky

Světová soutěž oceňující reklamní produkci a řemeslo startuje. Loni získal zlato za režii Marek Partyš s Bistro Films.

Firmy zabývající se produkcí, postprodukcí stejně jako nezávislí profesionálové či reklamní agentury mohou zasílat přihlášky do prestižní globální soutěže Ciclope Festival. Soutěžit je možné ve 24 kategoriích od režie přes kameru, casting, scénář, střih, efekty, hudbu až po nízkorozpočtové projekty či nezávislé filmy do 20 minut. Zasílat se mohou práce publikované mezi 1. listopadem 2020 a 1. říjnem 2021.

Práce je třeba přihlašovat online. K dispozici jsou tři termíny s odstupňovanými poplatky. Takzvaný early bird trvá do 30. června a jedna přihláška stojí 380 eur. Standardní uzávěrka přihlášek je 10. září a vyjde na 425 eur. Prodloužený termín je 17 září a platí se 465 eur. Poplatky jsou snížené při podání pěti a více přihlášek či pro nové talenty.

Reklama
Know

Práce hodnotí porota, v níž mimo jiné sedí šéfka produkce Coca-Cola Europe Carine Harris, zakladatel a kreativní producent společnosti Toboggan Kaz Shinagawa, globální šéfka kreativy agentury Mother Gabriela Scaradaccione či výkonná ředitelka produkční společnosti Hornet Hana Shimizu. Společně s dalšími porotci svým hodnocením seřadí všechny zaslané práce a desítka nejlepších v každé kategorii se dostane na shortlist. Ten bude zveřejněn 13. října. Pak následuje výběr projeků pro bronzovou, stříbrnou a zlatou cenu v každé kategorii a případně též Grand Prix. Vyhlášení vítězů proběhne 4. listopadu. Místo tradičního setkání v Berlíně podle webu soutěže festival proběhne už podruhé online.

Loni se podařil významný úspěch produkční společnosti Bistro Films, která spolu s Markem Partyšem získala pro Česko první zlato za režii. Porotu festivalu oslovili spotem Fyzika pro neziskovku Brontosauři v Himálajích. Ten mimochodem uspěl i na soutěžích Effie, Eurobest, Epica, ADC Awards i dalších.

„Celkem vyhrála na šesti soutěžích včetně mezinárodních festivalů. Navíc spot nebyl oceněný jen na základě kreativy, ale i na soutěžích, kde se hodnotí efektivita i exekuce. Těch šest festivalů ocenilo všechny složky spotu, což je výborné. Mně osobně logicky nejvíce potěšilo zlato za režii na Ciclope festivalu, což je první ‚medaile‘ pro Česko v této kategorii,“ uvedl mimo jiné Marek Partyš během rozhovoru pro Marketing a Media.

Produkční společností roku se na loňském festivalu stala Somesuch, režisérem roku Mark Molloy, střihačkou roku Carla Luffe, společnostmi roku pro vizuální efekty Jitto / Mark / Omnibus Japan, pro animace Hornet, ozvučení String & Tins, hudbu Black Cat White Cat Music a agenturou roku Wieden+Kennedy.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)