Finální termín soutěže o inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic je už 18. července. Vyhlášení vítězů bude v říjnu.
Šestnáctý ročník soutěže o inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic Flema Media Awards už 18. července uzavře možnost přihlašování kampaní od mediálních, komunikačních i digitálních agentur a zadavatelů. Zasílat je možné projekty zveřejněné v období od 1. ledna 2020 do 30. 6. 2021. Základní poplatek za jeden projekt činí 11 900 korun bez DPH (Balíček pěti je za 35 tisíc a balíček 8 za 50 tisíc bez DPH). Pro sepisování projektů do soutěže poskytují organizátoři zájemcům využití detailní manuál přihlašovatele.
Porota bude vyhodnocovat práce ve dvou kolech. V prvním kole posoudí práce zhruba stovka marketingových odborníků z řad zadavatelů, médií a agentur pomocí online aplikace. Ve druhém kole se sejde 25 z nich osobně (případně on-line) a vybere vítěze. Shortlist bude zveřejněn 14. září, slavnostní galavečer spojený s vyhlášením vítězů se v případě kladné epidemiologické situace uskuteční 21. října v Praze.
V loňském 15. ročníku uspěly agentury Triad Advertising, We Digital či PHD. Cenu Grand Prix obdržely agentury Oliver agency a Getlike za práci #OciPrePlac pro organizaci Post Bellum upozorňující na téma extremismu na Slovensku. Ve speciální kategorii Nejodvážnější počin uspěla kampaň na seriál HBO Bez vědomí, kterou připravila agentura Symbio pro HBO Europe.
Flema je pořádána společností Flemedia za podpory HyperCube, Nielsen Admosphere a GolfDigest. Mediálním partnerem je Mediaguru.