Uzávěrka přihlášek Brand Experience Awards se blíží

Soutěž oceňuje projekty maloobchodů a D2C značek, které vylepšují zákaznickou zkušenost a pomáhají tím celý obor posouvat kupředu.

Přihlášky do soutěže Brand Experience Awards je možné posílat 7. června. Soutěž pořádá RetailX, americká platforma zaměřená na inovace a digitalizaci v maloobchodě.

Podle pořadatelů může každý bez poplatku nominovat maloobchodní či D2C brand až do tří kategorií. Těch je celkem deset: digitální inovace; pop-up, eventy, partnerství a jiné brandové aktivace; obratové strategie; marketingové kampaně pro kompletní zákaznickou cestu; retence a věrnost zákazníků; mobilní a sociální optimalizace; strategie a technologie tržišť; design obchodu zkušenostní maloobchod; sjednocování obsahu a obchodu a zkušenosti s logistikou a „poslední mílí“.

RetailX prostřednictvím soutěže upozorňuje na obchodníky, kteří v „nové éře retailu“ pomáhají měnit pravidla interakce se zákazníky, jejich zapojení a loajality. Zavedením nových nástrojů a strategií pro zkušenosti se značkou (brand experience), totiž podle pořadatelů nejen vyzývají konkurenční hráče, ale posouvají kupředu celý obor.

V loňském prvním ročníku patřily mezi oceněné projekty Anomalie a Rebag za digitální inovace, The Vitamin Shoppe a Boost Mobile za design obchodu, Microsoft a The Groomsman Suit za obratovou strategii či Soft Surroundings a Yves Rocher za mobilní a sociální optimalizace.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia