Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

I Willy Wonka potřebuje v kouzelné továrně digitalizaci a lepší workflow

I bájný svět geniálního vědce Willyho Wonky, který ve své fantastické továrně i za pomoci maličkých Umpalumpů a dalších pomocníků vyrábí šílené a neobvyklé čokoládové kreace, musí hledat cesty ke zvýšení produktivity.

Jak udělat povedenou reklamu na nepříliš vděčné a chytlavé téma pracovní workflow předvedla technologická společnost ServiceNow. Zastaralé postupy i přes sebelepší nápad a produkt v moderní době jen tak neuspějí a inovace se nemohou dlouho opomíjet. Ani taková superkreativní mysl, i když je od Wonky, nemůže zvládnout ohlídat sama všechno…

I když žije ve fiktivním světě, vidí přínos transformační síly digitalizace v dodavatelském řetězci, IT managementu, nebo práci s husami. Ve spotech se představí také nový Chief Reality Officer Maxine, která mu výhody ukazuje. V hlavní roli Wonky se představil herec Dominic Marsh. Velmi barevná kampaň od agentury BBDO San Francisco pro B2B sektor založená na vtipném příběhu přináší celkem devět spotů, každý zaměřený na nějakou oblast s kterou má Wonka potíže, ať už jde o problémy v dodávkách pro marshmallow, nebo motýlí špiony či vybuchující kokosy.

Reklama
MMcite

„Lidé ve ServiceNow sdíleli naši vizi, že je dobré změny týkající se B2B nejlépe demonstrovat na nejšílenější továrně světa. Svět Wonky je ikonický a komplexní,“ uvedla  Kate Catalinac z BBDO. Produkce zabrala čtyři měsíce a partnery byly i Nadace Roalda Dahla a studio Warner Bros.

https://www.youtube.com/watch?v=pevtduydWGU
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)