Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Google slibuje více možností pro reklamy

S blížícím se koncem cookies třetích stran společnost rozšiřuje inzertní nástroje a formáty i partnerství s e-shopy.

Technologický gigant Google, který se rozhodl ukončit podporu cookies třetích stran, se snaží udržet inzerenty rozšiřováním možností pro reklamu a propojováním dnes dostupných prostředků. „Představujeme nové nástroje, které vám pomohou představit příběh vaší značky od jejího objevení zákazníky po nákup,“ uvedl závěrem minulého týdne Bill Ready viceprezident Googlu pro obchod a platby.

Google chce například prakticky všem zadavatelům zpřístupnit nástroj Customer Match, jenž k cílení reklam využívá „first-party“ data obchodníků. Zároveň do všech modelů atribuce budou integrovány YouTube a displej, čímž se usnadní sledování reklam na těchto platformách. Více inzerentům se také otevře Performance Max, jenž umožňuje plně automatizovaný mechanismus k nákupu reklam. Nástroj je zatím v betaverzi, široce dostupný by měl být v průběhu letoška.Zároveň budou také představeny tři nové formáty založené na poloze uživatele. První z nich jsou automatické návrhy, které ukazují polohu provozu zadavatele, když uživatelé vyhledávají na Google. Druhé navigační reklamy se zobrazují v mapách Google, když je lidé používají. Třetím formátem jsou „podobná místa“, která ukazují na obdobné typy obchodů v blízkosti, pokud je původně hledaný podnik aktuálně zavřený.

Reklama
MMcite

„Spustili jsme také možnost vyzkoušení make-upu s pomocí vylepšené reality. Spouštíme také podobný nástroj, s jehož pomocí budou moci nakupující vyzkoušet, jak vypadá oblečení na postavě,“ dodal Ready.

Zmínil také možnost promoce věrnostních programů inzerentů – u zboží, které chce uživatel koupit, se ukážou i akční nabídky z věrnostního systému a tlačítko pro jeho propojení s google účtem či přihlášení do věrnostního programu.

Google taktéž rozšiřuje spolupráci s online tržišti. Po nedávno oznámeném partnerství se Shopify, jež by mělo obchodníkům umožnit snazší integraci s nástroji technologického giganta, se rozbíhají podobná partnerství s platformami WooCommerce, GoDaddy a Square.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu