Přihlášky do letošního ročníku soutěže obsahového marketingu, která se letos rozrostla o nové kategorie, je možné posílat do půlky května. Vítězové si 27. června ze slavnostního vyhlášení v Rudolfinu odnesou cenu od uměleckého ředitele sklárny Moser Petra Larvy.
Pořadatelé soutěže Fénix content marketing se rozhodli uzávěrku pro podání přihlášek prodloužit až do 15. května. „Důvodem je potávka ze strany digitálních agentur,“ vysvětlila posun Kateřina Borovanská, ředitelka pořádající Asociace brand a content marketingu (ABCM).
Soutěž v rámci letošního ročníku přidala nové kategorie. Vedle již tradičních (jako například Magazíny, Jednorázová média, Sociální média, Webové stránky atd.), které najdete spolu s dalšími informacemi přehledně na webu soutěže, se bude letos hodnotit také „Best heroes in crises“. Je to oborová kategorie a lze ji tak přidružit k libovolné hlavní kategorii.
Jedna z hlavních kategorií – sociální média – se letos rozrostla o LinkedIn, TikTok a Podcast. Změny jsou i v hodnocení neziskového sektoru, které bude probíhat jinou metrikou, aby se nepotkávaly korporátní projekty s neziskovkami (pro ty je také přihláška do soutěže opět zbavena poplatku). „Každý rok v této kategorii je přes 20 prací a je těžké vybrat ty nejlepší, letošním garantem této kategorie se tak stal letitý odborník a aktivní bojovník za nezisk, Tomáš Jindříšek,“ řekla ředitelka soutěže a šéfka Asociase brand a content marketingu Kateřina Brovanská.
Porotu letos tvoří 33 porotců. Nově je v ní například Petra Nulíčková z Alzy, která je garantem kategorie LinkedIn. Kategorii TikTok pak garantuje Jonáš Čumrik z Katz83, alias Johny Machette.
Jako specialistu na brandovou komunikaci organizátoři přizvali Pavla Cahlíka, který má platformu Jsmenaznačky.cz a zároveň je brand managerem titulů v CNC/Czech News Center. Do online poroty přišel Štěpán Kleník, který spoluvlastní Brainz studio.
Slavnostní vyhlášení, které je naplánováno na nedělní večer 27. června, proběhne v Rudolfinu, které poskytl partner letošního slavnostního vyhlášení, Česká filharmonie. „V současné chvíli pracujeme s oběma variantami eventu, jak online přenos, tak klasický event,“ dodává Kateřina Borovanská.
Fénix content marketing má i letos motto: „Noblesa zavazuje“. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva, který se své tvorbě věnuje pod značkou Petr Larva Art. „Design ceny v sobě zobrazuje dynamiku a proměnlivost motta, je to objekt, který nemá nahoře ani dole. Cena v sobě obsahuje kontrast světla a tmy díky své manganově černé části a nese název ‚Krystal zlata‘,“ uzavírá Kateřina Borovanská.