SIMAR se přidává k oslavě Mezinárodního výzkumného dne

2. května je Mezinárodní den výzkumu trhu. ESOMAR (mezinárodní asociace výzkumníků trhu) na jeho oslavu pořádá týdenní akci IMRD 2021, jejíž součástí jsou konferenci, diskuze i workshopy.

Letošním spojujícím tématem celosvětového virtuálního setkání výzkumníků je „Lepší budoucnost díky pochopení“ (Building a better future through insights). V Česku organizuje setkání sdružení SIMAR a proběhne 6. května od 11 hodin. V rámci tuzemského setkání pak vystoupí například prezidentka ESOMAR Kristin Luck, šéfka marketingu T-Mobile Iva Menclová, novinář Jindřich Šídlo či Jan Müller, ředitel online magazínu Flowee.

Na setkání zástupci SIMAR rovněž představí novou výroční zprávu o obratech výzkumného trhu a další trendy v oboru. Účast je bezplatná a zájemci se mohou registrovat pomocí formuláře.

Program mezinárodní akce IMRD 2021 naleznete zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia