Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

SIMAR se přidává k oslavě Mezinárodního výzkumného dne

2. května je Mezinárodní den výzkumu trhu. ESOMAR (mezinárodní asociace výzkumníků trhu) na jeho oslavu pořádá týdenní akci IMRD 2021, jejíž součástí jsou konferenci, diskuze i workshopy.

Letošním spojujícím tématem celosvětového virtuálního setkání výzkumníků je „Lepší budoucnost díky pochopení“ (Building a better future through insights). V Česku organizuje setkání sdružení SIMAR a proběhne 6. května od 11 hodin. V rámci tuzemského setkání pak vystoupí například prezidentka ESOMAR Kristin Luck, šéfka marketingu T-Mobile Iva Menclová, novinář Jindřich Šídlo či Jan Müller, ředitel online magazínu Flowee.

Na setkání zástupci SIMAR rovněž představí novou výroční zprávu o obratech výzkumného trhu a další trendy v oboru. Účast je bezplatná a zájemci se mohou registrovat pomocí formuláře.

Reklama
ČEZ

Program mezinárodní akce IMRD 2021 naleznete zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)