Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit Action, jehož hlavním tématem bude příklon spotřebitelů k online nákupům potravin. Koná se 5. května online.

Cílem konference Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál? je zprostředkovat výměnu názorů a zkušeností jednotlivých hráčů trhu s potravinami po více než roce života ovlivněného koronavirovou epidemií a identifikovat příležitosti a trendy, které budou posilovat i poté, co tato epidemie odezní. Nejde jen o nesporný růst prodeje potravin online, ale i o revoluci ve způsobu doručování či výdeje zboží zákazníkům a postupující digitalizaci a robotizaci obchodních procesů, ať už jde o front nebo back-office, o kamennou prodejnu nebo e-shop.

Program se zaměří na změny zákaznických preferencí, změny na nabídkové straně a na závěrečnou diskuzi klíčových obchodníků a dodavatelů, kteří jsou nositeli inovací v obchodě. Manažeři firem jako Rohlík, DoDo, Dáme jídlo, Košík, Albert, Tesco, COOP, Makro či Plzeňský Prazdroj zde proberou trendy, vize, a předpoklady pro expanzi e-commerce, možnosti digitalizace kamenného potravinářského obchodu, očekávaný vývoj off-trade a on-trade spotřeby a rozšíření on-line služeb do regionů v zájmu zajištění kritické infrastruktury státu. 

Reklama
Know

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Než se tak stane na velkém Retail Summitu, chceme alespoň pomocí přímého přenosu zprostředkovat živé interaktivní debaty osobností, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání, a umožnit divákům vstupovat do diskuse svými dotazy a podněty,“ píší pořadatelé na webu.

Konferenci pořádají Blue Events a Svaz obchodu a cestovního ruchu v ČR za finanční podpory Rady kvality ČR a dalších partnerů. Tříhodinový program bude moderovat Michael Rozsypal z DVTV.

Komu je akce určena?

  • maloobchodníkům a obchodníkům v e-commerce
  • jejich dodavatelům, tedy výrobcům a distributorům
  • poskytovatelům služeb a technologií pro obchod
  • poradcům, výzkumníkům a  zástupcům médií
Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)