I přes nepřízeň v podobě vládních opatření se na jaře konference věnovaná marketingu, reklamě a médiím uskuteční. Pod názvem Forum Media Light proběhne 12. května kompletně online.
Pořadatelé a řečníci vás provedou světem komerční komunikace v kontextu pandemického roku, podělí se s vámi o aktuální postřehy a překvapivá zjištění ze své praxe. Bez ohledu na krizi, kterou jsme zažili, nebo možná díky ní, přišel kreativní i mediální průmysl v uplynulém roce s myšlenkami a strategiemi, jež obor mění a stanou se z nich dlouhodobé trendy.
Ve speciálních bonusových jarních přednáškách vám je představí Sam Tatam z britské Ogilvy Consulting, zabývající se aplikací behaviorálních věd v marketingu a reklamě, Simon Cook, výkonný ředitel festivalu Canes Lions, Emily Peet, ředitelka Research & Design v Rockland Dutton v USA. Zahraniční řečníky doplní čeští odborníci. Vystoupí Tereza Báčová, ředitelka byznysového rozvoje a mediální komunikace z agentury MediaPlus a dvojce z vedení společnosti Nielsen Admosphere – Tereza Šimečková a Tomáš Hynčica.
Jarní online Forum Media Light je „teaserem“ velké živé akce, každoročního největšího setkání v oboru marketingu, reklamy a médií. To se po přestávce v epidemickém roku vrátí opět k podzimní tradici a proběhne v listopadu. Jeho součástí bude také PR Summitu a Effie Stage. Loni zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti, a to na obě akce. Těm, kteří mají už zakoupenou vstupenku na původní Forum Media (2020), platí vstup také na letošní akci a mohou se zdarma registrovat i na online Forum Media Light. Všechny podstatné informace jsou zveřejněny na www.forummedia.cz. Mediálním partnerem akce je týdeník Marketing & Media.