Česká eventová asociace zahájila 4. ročník Výročních cen ČEA 2021

Už za týden se otevírá systém pro příjem přihlášek do čtvrtého ročníku Výročních cen České eventové asociace, uzavírka přihlášek je minutu před půlnocí 6. května. Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánované na polovinu června.

Už příští týden v úterý pak ČEA pořádá brífink, kde chce zájemcům prozradit tipy a triky, jak zvýšit šance na výhru. Cílem Výročních cen je ocenění nejlepších počinů v oblasti eventů, které se konaly v roce 2020. „Jsme si vědomi, že minulý rok pořádání eventů nepřál, přesto jsme zaznamenali mnoho počinů, které se situaci přizpůsobily. Vznikly nové nápady, formáty, koncepty, technologie a další novinky. Přesvědčili jsme se, že eventoví profesionálové se nevzdávají. Letošní Výroční ceny jsou spojením inovací, odhodlanosti a naděje,” uvádí ČEA. 

Stejně jako v předešlých ročnících se vyhlašuje sedm soutěžních kategorií. Do každé z nich je možné hlásit živé, online i hybridní eventy. Organizátoři letos snížili základní sazbu za přihlášku a zvýhodnili podmínky pro podání dvou a více přihlášek jedním soutěžícím.

Předsedou odborné poroty složené z významných zástupců eventového průmyslu a dalších nezávislých odborníků je Jan Binar (CEO v McCann Prague, prezident AKA), přičemž každá kategorie má svého garanta. Porota zohlední období, ve kterém se projekt realizoval, z pohledu situace v roce 2020 a popisu vlivu pandemie na event. Porota také může udělit mimořádná ocenění dle vlastní volby.

Vítěze cen předchozího ročníku najdete ZDE

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia